Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ferguson ciągle się wiesza

16 Maj 2007 07:06 2653 15
  • Poziom 10  
    Mam Fergusona AF-6318CR co chwile mi się wiesza nie można go wyłączyć, trzeba dopiero wyjąć wtyczkę z kontaktu. Po tym następuję problem, bo zawsze kasuje się lista programów. Już mam dość noszenia go i płacenia za wgranie listy. Doradźcie co zrobić.
    Jestem całkowitym amatorem w tych sprawach.
  • Poziom 25  
    Witam jak długo go urzywasz jaki sary czy gwarancja jaki soft oryginał??czy z emu jaka lista wielotematyczna??
  • Poziom 18  
    może być kilka przyczyn
    -niesprawdzony soft
    -zbyt wielka lista (trzeba ją odchudzić)
    -problemy z zasilaczem
  • Poziom 10  
    placic za wgranie listy to juz przesada

wina wlasnie moze leze po stronie listy kanalow

piszesz ze kasuje ci sie lista kanalow, zrob automatyczne wyszukiwanie i sprawdz czy wtedy zawieszanie tez wystepuje

czasami wina moze tez lezec po stronie instalacji antenowej
  • Poziom 10  
    Dzieki za pomoc zabieram się za czytanie. Co do softu to nie wiem jaki jest wgrany bo się na tym nie znam.
  • Poziom 18  
    poczytaj kup kabel a bedziesz mógł wszystko sam robić ferdki są prostymi tunkami do edukacji wszystko tylko trzeba robić powoli i spokojnie
  • Poziom 30  
    Mam kilka tunerkow fergusona po znajomych. Wszystkie tunery działają bez zarzutu. Jeden z nich to 6318 i potrafi sie zawiesić i wywalić listę. Próbowałem wielu softów i list. Jedyne wyjście to nauczyć się programować. Nie znalazłem softu na którym ten tunerek pracowałby stabilnie. Na oryginalnym oprogramowaniu i liście z nieba z kartą cyfry pracował bez zwisów.
  • Poziom 18  
    @misiu84 wgraj od nowa listę
  • Poziom 14