Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Microcom router AD 2656 i domowa sieć LAN

17 Maj 2007 22:34 2548 5
  • Poziom 2  
    Witam
    Posiadam router microcom AD 2656 oraz dwa komputery na których jest on zaistalowany w sposób klasyczny (niezbędny do uzyskania połączenia z usługą neostrada). I komp jest podłączony do routera za pomocą portu USB a drugi kabla RJ-45. Internet działa bez zarzutu.
    Potrzebuję połączyć komputery (chodzi o skonfigurowanie łącza LAN bo fizycznie komputery są juz połączone przez router) w taki sposób aby była możliwa bezpośrenia wymiana informacji między nimi. Znalazłem multum informacji na ten temat jednak ich ogrom mnie przytłacza, ponad to nie mogę znaleść opisu w jaki sposób ustanowić wspomnianą sieć przez router - proszę o ŁOPATOLOGICZNĄ instrukcję, jestem zielony w temacie.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Konfiguracja routera nie ma nic wspólnego z działaniem "Otoczenia sieciowego".

Całość to sprawa ustawień systemów i ewentualnie firewalli.
  • Poziom 2  
    hmm... o to właśnie mi chodzi. Nawiazałem tylko do tego że wiekszość znlezionych przezemnie opisów dotyczyła połączenia bezpośredniego miedzy portem RJ-45 I kompa a II. Tymczasem mnie interesuje konfiguracja połączenia przez router. Przypominam że jestem zielony.
  • Poziom 20  
    Wyglada to dokladnie tak samo jak przy polaczeniu bezposrednim - Ta sama Grupa Robocza- udostepnianie plikow na obu komputerach, wylaczone firewalle (lub dobrze ustawione) i powinno dzialac
  • Poziom 2  
    Puki co dzięki na bieżąco poinformuje czy mi sie powiodło.
    A wie ktos może jak skonfigurować połączenie programu Microsoft Oulook Express w windowsie 98. Kiedy klikam przycisk wyślij/odbierz pojawia sie monit o połączenie telefoniczne. W opcjach jest wspomniane że program korzysta wspólnie z tego samego połączenia co Internet Explorer, a przeciez ten śmiga bez zarzutu.