Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

najłatwiejsze montaże autoalarmów

pkhenr 19 Maj 2007 15:11 23415 53
  • #1 19 Maj 2007 15:11
    pkhenr
    Poziom 32  

    ..... Nie wiem czy czasem nie powielam czyjegoś pomysłu .Jak tak to sorry
    Może mały ranking samochodów w których według Was montuje sie alarm najłatwiej i najtrudniej .
    Bierzmy pod uwagę auta np.do 2002r i montaz tradycyjny bez Can-a
    Podłączenie pod zamek ,czujniki ,comfort
    Skale 1-5 (5-najtrudniej )

    Na poczatek np.
    Ja uważam że VW T-4 lata dziewiędziesiąte ----1
    honda hrv z pełnym zamkiem ----1
    passat b5 -----2

    0 29
  • #2 19 Maj 2007 17:36
    renqien
    Poziom 32  

    Astra Clasic --------1,5
    (to 0,5 za przelot pod maskę i ciągnięcie kabla do kufra)

    0
  • #3 19 Maj 2007 20:20
    antena
    Poziom 20  

    Do info wyżej dodam Toyotki tez sa super do roboty.Pominałbym tylko funkcję domykania szyb.
    Pozdrawiam z Białegostoku

    0
  • #4 19 Maj 2007 21:02
    pkhenr
    Poziom 32  

    w sumie to może znajdźmy najtrudniejsze ,bo tych łatwych jest dużo ...i najłatwiejsze

    0
  • #5 19 Maj 2007 21:03
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Z niemile wspominanych przez mnie, to fiat stilo zaraz po tym jak pojawił sie na rynku. Alarm zwykły.

    0
  • #6 19 Maj 2007 21:37
    renqien
    Poziom 32  

    U mnie czkawką się odbija BMW 750 z lat 90tych. Nie znam oznaczenia modelu, ale takim Wałęsa i Kwaśniewski jeździli (przedłużany). Internet wtedy dopiero raczkował albo go nie było, przy pasku telefon Centertel, Elektrody nie było, rozpisek i materiałów też nie... Nawet alarmy funkcji Comfort nie miały, a zmienny kod się rozsynchronizowywał. Przyjechał wtedy klient takim sprzętem na alarm i radiopowiadomienie.
    O losie!!! Co ja wtedy przeszedłem! Całą noc go robiliśmy, o dniu nie wspomnę... Zamek z komfortem, sterowany plusem, kierunki rozdzielone, czasówka (a opóźnienia na czasówkę wtedy alarmy nie miały). Blokada zapłonu na dwóch obwodach bo jak nie to komputer błędy wywalał.
    Ta... to bydle wspominam najgorzej. Teraz pewnie trzasnął bym je z uśmiechem, wtedy to była rozpacz.

    0
  • #7 19 Maj 2007 22:03
    bartek_p
    Poziom 31  

    Zdecydowanie nowa micra 0,1 w 5 punktowej skali

    0
  • #8 19 Maj 2007 22:29
    Lazer
    Poziom 23  

    VOLVO 480 TURBO :) Wystarczy powpinać się w kostkę drzwi kierowcy nawet z prostym alarmem sterowanym z pilota + jednym siłownikiem MASTER (bo więcej nie porzeba) i za jednym zamachem działa centralny i uruchamia się domykanie szyb a na upartego można zrobić i otwieranie ich jak ktoś chce bo też prosta sprawa :) ...

    0
  • #9 19 Maj 2007 22:30
    danielra
    Poziom 15  

    Wszystkie tak naprawdę są proste jeżeli ma się odpowiednie schematy.

    0
  • #10 19 Maj 2007 22:34
    Lazer
    Poziom 23  

    Ja do Volvo nie miałem. Wystarczył kawałek miernika i obserwacje co się dzieje w chwili zamykania z kluczyka bo standardowo ten samochodzik posiada siłowniki i centralny ale nie ma pilota :( 3.5h siedziałem i zrobiłem :) a koleś zadowolony więc jest OK. Tam jest fajny bajer że jak się ruszy klamką to zaczyna świecić dioda i łatwo wcelować w zamek po ciemaku :P Przekręcenie kluczyka uruchamia zamykanie drzwi ale jego dalsze przekręcenie w chwili gdy drzwi sązamknięte powoduje zamykanie szyb... Trza było to tylko zgrać ze sobą do kupy aby ładnie działało...

    0
  • #11 19 Maj 2007 22:45
    danielra
    Poziom 15  

    Takie bajery to ma większość autek , np astra II od 1998r. i wszystkie niemiecki młodsze . To się nazywa funkcja comfort większość alarmów ma do tego osobne sterowanie minusem

    0
  • #12 19 Maj 2007 22:51
    Lazer
    Poziom 23  

    Jak ktoś chce to mogę w wolnej chwili zrobić jakiś filmik jak działa i zamieścić opis co gdzie wpiąć :D

    0
  • #13 19 Maj 2007 23:02
    renqien
    Poziom 32  

    Jeżeli jest to takie łatwe, jak piszesz, to filmik nie potrzebny. Opis zachowaj w swoich archiwaliach, jak ktoś będzie w potrzebie to napisze i mu podeślesz.

    0
  • #14 20 Maj 2007 11:16
    carrier
    Specjalista - Alarmy Samochodowe

    Ja najłatwiejszy montaż miałem akurat w motocyklu, w Trumph'ie jest specjalna kostka do alarmu, na której są wszystkie potrzebne sygnały do alarmu (15min i po bólu)

    0
  • #15 20 Maj 2007 11:21
    solecki.m
    Poziom 26  

    Golf III, IV - bardzo łatwe, można je robić bez kontrolki 0,5
    Toyota Yaris - łatwa, wszystko w jednym miejscu, nawet bagażnik i tu również 0,5 pkt.
    Z trudniejszych:
    Do niedawna Vectra C, pamiętam jak plebanowi wrzucałem Exusa V5 do tego auta, 10 godzin było w plecy. Dziś ten wózek zakwalifikowałbym do łatwych aut, a to dzięki produktom Sławka i Leona. W spokojnym tempie można w 4 godziny zrobić.
    I tu chciałbym nominować braci do nagrody Oscara za całokształt, myślę że im się to należy.
    Trudniejsze auta:
    np. Peugeot Partner: zawsze mam problemy z wyjęciem BSI, inżyniery spieprzyły troszkę mocowanie jednej wtyczki i zawsze kiedy ten moduł wyrywam, lecą słowa na K, Ch, i inne takie.

    0
  • #16 20 Maj 2007 19:55
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    O najłatwiejszych montażach nie napiszę, bo trudno mi wybrać {chyba alarm do yarisa jedynki}, ale rzeczy, które mnie ostatnio ćwiczą, to blokady skrzyń biegów w nowych rocznikach, oczywiście te robione po raz pierwszy, szczególnie jeżeli w instrukcji jest tylko enigmatyczne: "odchylić płaszczyk ochronny, zdemontować konsolę.... zamontować blokadę" :) . Ostatnio ćwiczyłem Vectrę C i audi A6 automat, szczególnie rozbieranie i składanie tego drugiego dało mi w dupę niesamowicie.

    0
  • #17 20 Maj 2007 21:44
    WITEK1952
    Poziom 28  

    Witam serdecznie.Najłatwiejszy alarm jaki montowałem to jakiś włoski załączany spadkiem napięcia.Uruchamiała go lamka oświetlenia wnętrza.Właściwie podłączało się tylko zasilanie i masę.

    0
  • #18 20 Maj 2007 22:16
    xwit
    Poziom 33  

    A ja jak widzę Volvo V50 to mnie coś trafia.Jeszcze nigdy nie miałem by migały mi trzy kierunki.A tu musiałem kablem do lampy lecieć.No i pare lat temu BMW 520.Oj jeden dzień i trochę nocy.A łatwych jest duuużo.T4,Golfy wszelkiej maści,Passaty no i ten Yaris.

    0
  • #19 21 Maj 2007 20:42
    pkhenr
    Poziom 32  

    bmw-generalnie są paskudne z tym sie zgodzimy pewnie wszyscy .A T4 bardzo przyjemne nie wiem czy doceniacie ale są wyższe i przez to nie trzeba spędzic w kuckach kilku godzin

    0
  • #20 21 Maj 2007 21:46
    mr-perch
    Poziom 28  

    :arrow: pkhenr, oberżnij nogi w taborecie :D
    :arrow: norbert, kocham blokady, nawet do tych najnowszych modeli :D

    0
  • #21 21 Maj 2007 22:02
    Luckskywalker
    Poziom 21  

    BSI w partnerze to kwestia wprawy;p ,zdecydopwanie najłatwieszym był SangYoung musso..Natomiast problemy spore sa przy Peugeocie 107 przy sterowaniu centralnym zamkiem.

    0
  • #22 22 Maj 2007 16:58
    pkhenr
    Poziom 32  

    Tak mam taki mały taboret jak dwa razy odjechał mi ,to mu oberżnąłem nie tylko nogi i dalej kucam .
    I wychodzi na to że nie ma trudnych aut zbyt wiele.

    0
  • #23 23 Maj 2007 20:23
    MARKY266
    Poziom 16  

    Volvo s80 2005 na Canie-generalnie prosty-Seo ,ale wybitnie denerwuje mnie przejście pod maskę,a na dzień dzisiejszy najgorsze auto to Bmw 1 z 2006,innych źle nie wspominam

    0
  • #24 23 Maj 2007 22:40
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    A tak a propos odjeżdżającego taboretu i siedzenia w kucki. Ja ćwiczyłem przez pewien czas składane krzesełko wędkarskie. A tera też kucam. I po takim dniu w kucki, to strasznie bolą nogi i często, przynajmniej mnie, żebra z prawego boku od opierania się o próg, fotel...

    0
  • #25 24 Maj 2007 00:47
    xwit
    Poziom 33  

    ...no i jeszcze kolana...Po takim dniu nie mogę nóg zgiąć.A mówią,ża zakładanie alarmów to procha i nie męcząca praca. :D

    0
  • #26 24 Maj 2007 09:28
    renqien
    Poziom 32  

    Taaa, mnie mówili o podkładaniu styropianu, taboretach... Miałem taki stołeczek ale mało stabilny był i teraz jeden ząb mam lekko trójkątny. Na szczęście (?) potem na jakiejś imprezie zarobiłem w r..j i jest symetrycznie :vamp:

    0
  • #27 24 Maj 2007 11:10
    pkhenr
    Poziom 32  

    no i mamy temat następny ,jak zrobić żeby się nie zmęczyć .
    ......potem na jakiejś imprezie zarobiłem w r..j i jest symetrycznie .
    ..ale mam nadzieje że nie taborecikiem .

    no i jeszcze jeden wniosek :po kazdym montazu trzeba iść na imprezę z taboretem

    0
  • #28 24 Maj 2007 12:04
    MARKY266
    Poziom 16  

    Ja pod nogi stosuję poduszkę (z kompletu z tapczanu)jest mięciutka więc kolana mnie nie bolą-i bez kłopotu przerabiam dniówkę na kolanach,styropian próbowałem ale było za dużo syfu,a tak mięciutko i bez kłopotu.

    0
  • #29 24 Maj 2007 12:12
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    A jak nie ma co robić, to i przespać sie można :sm5: :lol:

    0
  • #30 24 Maj 2007 12:14
    renqien
    Poziom 32  

    Ostatnio widziałem w sklepie "klęcznik", takie cóś jak u księdza... Przymierzałem się, ale to nie to, nie da rady robić.

    0