Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LCD LG 1710S znika obraz. Gaśnie dioda od zasilania.

19 Maj 2007 22:36 1500 2
  • Poziom 12  
    Witam wszystkich, monitor jak w temacie. Po podłączeniu zasilania (ale bez włączonego kabla sygnałowego) pojawia sie OSD z komunikatem ze niepodłączony kabel syganłowy i wszytsko swieci OK, inwertery pracują i swietlówki siwecą, dioda zsilania zielona, po wlączeniu kabla sygnałowego obraz pojawia sie na ułamek sekundy i znika a razem z nim gasnie dioda sygnalizujaca zasilanie i tak co chwila cykl sie powtarza. Moze ktos to przerabiał?? Proszę o pomoc i z góry dzieki.
  • Poziom 19  
    sprawdz procesor czy sie grzeje ,napiecia na kwarcu musza byc identyczne na obu nogach,czesto gesto w lcd leca ,jesli masz ok to wyschly kondensatory w sygnalowce ale sprawdz procka i ten kwarc bo cczesto leca,pozdrawiam
  • Poziom 27  
    Szukam wsadu Pamiec AT49F001N wersja LB700G V1.1 procesor Genesis gm2121 Podgrzej ja i jak wada ustąpi to masz ten san problem.Mam nadzieje ze masz ja w podstawce i da sie zczytac!!