Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 2004r. nie do naprawienia przez serwis !

spido25 06 Cze 2007 17:40 15598 45
  • #31 06 Cze 2007 17:40
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Może woda się dostała do skrzynki bezpieczników w komorze silnika.

  • #32 06 Cze 2007 23:10
    bkia
    Poziom 15  

    Witam robiłem kiedyś Forda Mondeo auto zostało przywieżione z zagranicy i miał problemy z pracą silnika to znaczy cuda sie działy szef zawiuzł go do serwisu, tam trzymali go kilka dni i oddali.
    Po powrocie to samo, i wiecie co sie okazało że połączenie instalacji silnika z instalacją w kabinie było rozłączone tylko lekko włorzone i nie przekrencone był styk ale małe wibracje i odnowa.
    Wpadłem na to przypadkiem i auto wyjechało o własnych siłach i niewruciło.
    Takie są własnie nasze serwisy szkoda mówić.

  • #33 07 Cze 2007 09:16
    rx7hew
    Poziom 16  

    Sprawdź wszystkie masy karoseri i silnika, sprawdź jeszcze akumulator, może on jest wadliwy i robi takie numery.

  • #34 07 Cze 2007 23:53
    spido25
    Poziom 9  

    czyli podłączenie dodatkowego kabla powinno pomuc ??????????????
    sprubuje ale moim zdaniem kłopoty miał by w pierwszej kolejności rozrusznik a nic takiego się nie dzieje kręci normalnie . No i serwis by się nie dopatrzył??????? Przecież to błachostka !!!!!!!!!!!!

  • #35 08 Cze 2007 09:16
    bkia
    Poziom 15  

    Witam wątpie aby było to pod maską napewno gdzies przy liczniku albo kompie.
    Aco do serwisów to szkoda mówić tylko z interfejsem podchodzą a strona mechaniczna to olał.

  • #36 08 Cze 2007 10:15
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Skrzynka bezpieczników BM posiada moduł eletroniczny i przekażniki ,rozprowadza zasilanie na pompę paliwa,sterownik silnika,ABS itp. Sprawdż masy przy reflektorach na podłużnicy.

  • #37 08 Cze 2007 16:58
    spido25
    Poziom 9  

    sprawdziłem połączenia chyba wszystkie wiecej nie znalazłem wszystko jest oki ale problemos nadal istniejer i tak jak dziś jesr ok 30 stopnmi C to normalnie ujechać nie mogę:|
    Ewidentnie wpływ ma temperatura powietrza ale na co ona tak wpływa :?:

    Dodano po 23 [minuty]:

    a może mieć wine czujnik Halla

  • #38 08 Cze 2007 18:34
    WITEK1952
    Poziom 28  

    Witam.Pompa jest zasilana przez przekażnik,któryjest sterowany komputerem.Zostało sprawdzić połaczenia komputera,przekażnik i samo zasilanie przekażnika.Kiedys na elektrodzie był opisany przypadek Skody,która z dziwnych powodów gasła i tam komputer łapał wodę.Pozdrawiam i życzę sukcesów.

  • #39 09 Cze 2007 09:03
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Musisz zmierzyć ciśnienie paliwa i napięcie na pompie jak silnik żle pracuje.Bez tych pomiarów możemy sobie gdybać i gdybać bez końca.

  • #40 09 Cze 2007 22:44
    rx7hew
    Poziom 16  

    Akumulator może kręcić a będzie miał jakieś zwarcie w sobie i auto nie będzie chodziło, kable z innego nie pomoga, musisz sprubować założyć inny dobry akumulator chociarz to pewno nie to ale ta próba nic nie kosztuje. Pompe paliwa można sprawdzić na ostro dac jej napiecie bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik.

  • #41 09 Cze 2007 23:14
    sigi
    Spec od samochodów

    spido25 napisał:
    Panowie problem nadal jest ale co do tej pompy to gdy silnik zaczyna świrować w tym samym czasie pompa zaczyna nierówne obroty dostawać sprawdziłem to na postoju p[ompa pracuje cicho bo słychać ją tylko wtedy gdy otwoże pokrywe gdzie jest do niej dojście pracuje zmiennie raz szybciej raz wolniej jak by się dławiła. teraz pare dni było ochłodzenia i auto troszke mniej szwankuje czy wpływ temperatury otoczenia a za czym idzie to paliwo też w zb iorniku się nagrzewa może mieć wpływ na pompe ????:|


    Wyrzuć w końcu tą pompę .... zaciera się...

    Pozdrawiam.

  • #42 10 Cze 2007 13:22
    spido25
    Poziom 9  

    witam ponownie wczoraj wymontowałem czujnik Halla przemyłem i wyczyściłem jest widoczna poprawa jutro jade do mechanika zobaczymy co on powie na to

  • #43 14 Cze 2007 21:22
    edich
    Poziom 10  

    jedną z przyczyn jest zawsze przekaznik główny silnika (to zwykle brązowa puszka ) gdzieś blisko kalkulatora silnika lub pod nim .
    ----zimny lut-----
    powodzenia.:D

  • #44 14 Cze 2007 21:42
    spido25
    Poziom 9  

    Witam okazało się że pokazało 8 błędów każdy inny po kasacji błędów auto nadal świrowało ale żaden błąd nie wyskakiwał gdy sprawdziliśmy nczas wtrysku okazało się że wynosi 0,28 ms co skłoniło do wyciągnięcia pompy straszna męczarnia ale opłaciło się!!
    W zbioorniku pełno syfu siateczka na pompie aż się zazsała .
    wymiana pompy i robocizna koszt 240 zł.

    Dodano po 1 [minuty]:

    przepraszam 420 zł

  • #45 14 Cze 2007 21:51
    auto-fun
    Poziom 9  

    I Przestały się jarzyć wszystkie kontolki?

  • #46 14 Cze 2007 23:07
    sigi
    Spec od samochodów

    spido25 napisał:
    Witam okazało się że pokazało 8 błędów każdy inny po kasacji błędów auto nadal świrowało ale żaden błąd nie wyskakiwał gdy sprawdziliśmy nczas wtrysku okazało się że wynosi 0,28 ms co skłoniło do wyciągnięcia pompy straszna męczarnia ale opłaciło się!!
    W zbioorniku pełno syfu siateczka na pompie aż się zazsała .
    wymiana pompy i robocizna koszt 240 zł.

    Dodano po 1 [minuty]:

    przepraszam 420 zł


    A nie mówiłem...

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME