Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fabryczny pilot i Alpine.

jirmejahu 22 Maj 2007 11:39 1743 2
  • #1 22 Maj 2007 11:39
    jirmejahu
    Poziom 10  

    Witam szanownych Forumowiczów.

    Właśnie nabyłem radio firmy Alpine, model CDE-9873RB i bardzo interesuje mnie połączenie firmowego pilota z auta do tego radia.

    Wiem, że istnieje adapter UNI20, ale jego twórca nie jest w stanie zagwarantować mi poprawności działania i zachowania wszystkich funkcji. Dlatego też nie chcę ryzykować wydatku powyżej 100zł, który będę mógł sobie powiesić na ścianie.

    Otóż chciałbym prosić Was o udostępnienie protokołu transmisji (ramki komunikacyjnej). Firma Alpine chwali się, że ma przetworniki, ale ich koszt jest niemalże równy kosztu zakupu radia (Radio 523zł, a interfejs 400zł).

    Obsługa pilota jest prosta (krótki programik do mikroprocka), ale nie wiem co dalej - jaki format powinien posiadać sygnał wyjściowy, który podam na radio.


    Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Jacek


    Moderowany przez Błażej:

    Przeczytaj swój post i zastanów się JAKIEJ INFORMACJI NIE PODAŁEŚ? Na razie, by uniknąć zbędnych pytań, temat czasowo zamykam. W celu odblokowania proszę o kontakt na priv.

  • #2 22 Maj 2007 21:34
    jirmejahu
    Poziom 10  

    Witam,

    w odpowiedzi na informacje podane przez Moderatora, podaję dodatkowe informacje:

    1. Nie ważne, jaki pilot i od jakiego modelu samochodu (dla ciekawskich: Renault Megane '97)
    2. Stronę obróbki tego konkretnego pilota mam już opanowaną.
    3. Interesuje mnie, co mam wysłać radiu, żeby wiedziało, że np ma zrobić głośniej.

    Przepraszam za niedomówienia i czekam na liczne odpowiedzi ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • #3 23 Maj 2007 13:54
    Nawigator
    Poziom 33  

    Kupowałem uni20 ja i kilku znajomych i nie ma problemu ze zwrotem jak nie pasuje więc nie przesadzaj z tą ścianą... Można taniej kupić wersje bez kabli i dorobić potrzebne, żaden problem, zresztą czasami łatwiej połączyć 3 przewody niż upychać duże wtyczki za deską.
    Oprogramowane są poprawnie i wszystkie potrzebne rozkazy mają, poza tym z kierownicy potrzeba tylko podstawowe, po co ci wszystkie, za duży mętlik się robi.
    Nie spotkałem opisu w sieci wyjścia sterowania do Alpine, być może będzie podobny protokół jak zmieniarki bo idą 2 przewody plus masa.
    Pzdr. N.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME