Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips 25PT5016

GotH 18 Paź 2003 11:43 1024 5
  • #1 18 Paź 2003 11:43
    GotH
    Poziom 10  

Witam serdecznie ! Od razu zaznaczam ze jestem laikiem w sprawach elektroniki i dlatego prosze o pomoc.

ZOstalem wlascicielem uzywanego (rok pr. 2002) Philipsa 25PT5016 , Telewizor jest Ok, obraz i dzwiek bez problemow.

Moja uwaga dotyczy pracy Tv. W trakcie pracy sluchac wydobywajace sie z TV "buczenie, takie lekkie terkotanie" nie przez caly czas, w zaleznosci od kanalow, jego natezenie zmienia sie w trakcie zmian obrazu na ekranie, czasami zanika zupelnie, czasami nasila sie. Przy glosniejszym ogladaniu TV nie sprawia to problemow, przy cichszym ,lub przy wylaczonym dzwieku jest to dosc denerwujace...

Pytanie do Panstawa jako specjalistow, co moze byc przyczyna takiego zachowania? Przegladalem archiwum grupy, Podobno PHILIPSY sa bardzo czule na sygnal antenowy, wiec czy mozliwe ze ZBYT MOCNY sygnal na antenie powoduje takie zachowanie sie elektroniki w TV ? Czy jest to sygnal jakiejs usterki wewnetrznej? Prosze o porady

ps. Byczenie wystepuje takze przy przelaczeniu TV na AV o odbieraniu programow poprzez magnetowid.

(jesli to sygnal antenowy, co mialbyym zrobic ? nabyc jakis korektor nakladany na antene ect?)

Dziekuje w gory za wszelkie porady, pomoc

• #2 18 Paź 2003 15:08
    GotH
    Poziom 10  

Ktokolwiek ? Please.

• #3 18 Paź 2003 15:16
    patrykos23
    Poziom 12  

Może telewizor wcześniej komuś upadł i obluzowały się ewentualne uzwojenia jakichś cewek występujących w telewizorze?! Wiem że one potrafią denerwować . Mam radzieckiego elektrona i jest to samo .

• #4 19 Paź 2003 13:03
    Telo
    Poziom 39