Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

iveco 2,8 turbodaily odcina paliwo powyżej 90 km/h

25 Maj 2007 09:55 13693 16
  • Poziom 12  
    Witam wszystkich czytających
    Mam problem z iveco , dzieje się tak że po przekroczeniu pewnych obrotów na najwyższych biegach tj. osiągnięciu prędkości do 90 km/h zostaje odcinane paliwo i autko nie rozpędza się .
    Samochód już był w różnych serwisach i każdy się poddaje....
    Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc
  • Poziom 25  
    Miałem ostatnio w Zafirze ale był tam zamontowany ogranicznik mocy w czasie jazdy po przekroczeniu ok 3,5 tyś obr. silnik tracił moc po zmianie biegu szedł ponownie do tych obrotów. Na postoju wkręcał normalnie.
  • Poziom 17  
    Witam!
    Napisz coś więcej o swojej bryce. Masz tachograf? Może masz odcięcie mocy? Może turbina wyzionęła ducha? Jakie jest pochodzenie auta? Może był używany gdzieś, gdzie takie samochody mogą jeździć tylko 90-siątką? Przyczyn może być wiele.
    Podałeś za mało "fusów" żeby można z nich coś "wywróżyć".
    Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    a przypadkiem nie masz założonego "Kagańca"?
    To znaczy ogranicznika prędkości.
    W serwisie można to uaktywnić w komputerze wtrysku
  • Poziom 23  
    W 2.8 Turbodaily jest normalna pompa wtryskowa, więc o żadnych komputerach nie ma mowy (sądząc po nazwie bo na 100% nie wiadomo co to za silnik).
    Przyjrzyj sie dokładnie czy pompa wtryskowa (o ile jest) nie współpracuje w jakiś sposób z pomiarem prędkości (linka). Najprawdopodobniej jest to ograniczenie prędkości.
    I podaj więcej danych silnika
  • Poziom 13  
    Moulder - jeżeli twierdzisz że może nie być pompy wtryskowej i turbodayly nie miały komputerów wtrysku to co steruje pracą silnika?
    A jeżeli chodzi o stwierdzenie że najprawdopodobniej jest tam założony dodatkowy ogranicznik prędkości to się z tobą zgadzam
  • Poziom 23  
    Jeśli jest to zwykły 2,8 td a takie przewaznie są w 35-10 45-10 itp to rzeczywiscie pompa jest zwykła z jednym przewodem na którym pojawia się plus i otwiera zaworek w pompie. Sprawdź czy to napięcie Ci nie ginie . Turbo też może się kończyć lub też sama pompa nie ma wydajności.
  • Poziom 14  
    masz kolego na pewno ogranicznik predkosci i pewnie gdzies jest zalozone na ciegnach teraz to gorący temat
  • Poziom 16  
    przede wszystkim niech kolega napisze wiecej detali na temat samochodu. za pomoca Easy rzeczywiscie mozna zalozyc kaganiec, ale tylko w nowych typach z cammon rail. jezeli tam jest standartowa pompa i mechaniczne wtryski , to nie ma takiej opcji.trzeba szukac usterki gdzie indziej.
  • Poziom 17  
    Witam
    Sory za podniesienie tak starego tematu ale nic innego nie byłem w stanie znaleźć
    Iveco Turbo Daily 3.0 HPI 2007r. też bym był zainteresowany zdjęciem kagańca. Czy może ktoś to rozpracował.
  • Poziom 11  
    t napewno ogranicznik moj ojciec ma firme i wozi ludzi tez milismy takie iveco i bylo to samo wystarczylo jechac do serwisu i dac w lape bo z tego co on mowil samechod przewoazacy powyzej 9 osob jest zaliczany jako autobus i nie moze przekraczac 90 km/h a nawet predkosc z jaka powinien jezdzic jest to 80km/h
  • Poziom 17  
    Tak serwis na pewno zdejmie ale gdyby to był mój to bym tak zrobił ale samochód jest firmowy mało tego firma wypożycza samochody z wypożyczalni ( petit forestier ) i ma gwarancje jeszcze na silnik więc serwis odpada. Chodzi mi o to abym sam zdjął a jadąc do serwisu na przegląd mógł założyć

    Druga sprawa to gdyby wszystkich było stać na serwis to to forum przestało by istnieć bo po co ktoś miał szukać jakiegoś schematu, pytać o porady czy doradzenie w czymś i grzebać w smarach jak by pojechał do serwisu
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    owik napisał:
    Hmm, nadal błądzisz w słodkim mniemaniu, że wystarczyć coś odkręcić, coś odłączyć albo przeciąć kabelek. Za dużo amerykańskich filmów.

    Właśnie próbuje się tego dowiedzieć

    Jeździłem kiedyś starszym też miał kaganiec i dowiedziałem się że właśnie wystarczyło przeciąć przewodzik tak jak na amerykańskich filmach a był to kabelek który szedł od przewodu który wykożystuje się do podłączenia do tacho do modułu wpiętego w sterownik pompy wtryskowej i podać na niego zasilanie + ( lub masę - nie pamiętam już )
  • Poziom 12  
    Mogę pomóc w temacie iveco z ogranicznikami 533623000 świętokrzyskie

    Pozdrawiam
  • Poziom 1  
    hehe jest drugi ja męczyłem się taką jazdą przez pół roku nie ma żadnych blokad radzę sprawdzić dokładnie wtryski któryś zawodzi moje były po regeneracji igiełki a wyszło że jeden był słaby rozpędzasz się a tu stop obrotomierz spada i jazda dalej
  • Poziom 12  
    Witam ponownie
    dla zainteresowanych do wiadomości; autko było kolegi dlatego nie podawałem więcej danych na jego temat, usterką okazał się uszkodzony jeden z wtryskiwaczy, dlatego komputer odcinał zapłon.
    Dziękuje i pozdrawiam