Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z windą PL w Anglii czyli instalacje NTL (VIRGIN)

slavmen 25 Maj 2007 10:54 2262 8
  • #1 25 Maj 2007 10:54
    slavmen
    Poziom 12  

    Dla wszystkich przebywającycch na Wyspach (naszej drugiej ojczyznie:D)
    a majacych swój internet u providera NTL( teraz wykupiony chyba przez Virgin)problem jest znany.
    Otóż aby poprawnie zainstalować modem, należy skorzystać z instalatora na płytce, a ten nie pozwala na zainstalowanie się na polskich windowsach, zgłaszając, że takiej wersji nie obsługuje.
    Jesli ktos sobie poradził z tym problemem prosze o info.
    W Googlownicy są mało precyzyjne rady, a te bardziej precyzyjne nie są potwierdzone.

    Dal osób które sie z tym nie spotkały a chciały by cos poradzić dodam tyle:
    1) Windows polski jest legalny (w tym wypadku XP Home sp2, ale wersja nie ma zanaczenia)
    2) Instalacja windy EN raczej nie wchodzi tu w rachube
    3) zmiana ustawień jezykowych w panelu sterowania nic nie da(bo to tylkozmiana języka uzytkownika a nie stricte całego OS)

    0 8
  • #2 25 Maj 2007 16:18
    tronic1
    Spec od komputerów

    Jaki to modem ? Na stronie producenta modemu nie ma driverów ? Jak wszystko zawiedzie zgłoś problem do providera.Trudno żebyś kupował system aby zainstalować modem.

    0
  • #3 26 Maj 2007 09:57
    slavmen
    Poziom 12  

    No więc to jest tak:
    1) O stery do modemu tu nie chodzi dlatego że ma on zarówno wyjście USB jak i Ethernet i właśnie pod to drugie jest podłączany, a do połączenia sieciowego nie trzeba jak wiadomo żadnych sterów.
    2) Tak na dobrą sprawę to ten program - co to zgłasza że nie lubi :D polskiego Windowsa jest potrzebny tylko żeby nawiazać połączenie z serwerem operatora i umożliwić świeżemu klientowi wypełnienie formularza rejestracyjnego, dzięki któremu centrala załączy(odblokuje) linie transmisyjna modemu.
    3) Ten problem nie dotyczy mnie(właściwe to mego szwagra :o )co całej rzeszy Polaków (a i może innych narodowości) którzy zamawiają sobie Internet w W. Brytanii u giganta medialnego VIRGIN
    4) Znalazłem w necie kilka sposobów: m.in dzwonic do serwisu Virgin oi ściemniać że płyta jest uszkodzona - no i wtedy oni przeprowadzają całą rejestracje "zdalnie". Dobry i sprawdzony sposób, ale nie mozna sie do nich w ogóle dodzwonić:cry:
    Inny sposób to wpisanie w przegladarkę adresu strony gdzie dokonuje sie rejestracji wszystko ładnie i pięknie tylko ta strona sie wywala...

    :arrow: Więc jesli ktos ostatnio miał ten problem i sie z nim uporał proszę o wskazówki.

    :!: Tak na marginesie, czy istnieje jakis program który jest w stanie w Windowsie emulować inną wersję językową niż jest zainstalowana.

    0
  • #5 26 Maj 2007 17:42
    tronic1
    Spec od komputerów

    No czyli ewidentnie wina providera.Problem należy zgłosić do nich.Z jakiej przeglądarki korzystasz ? Może zainstaluj angielską wersję opery i wejdziesz na ich stronę.

    0
  • #6 27 Maj 2007 00:38
    kondziub
    Poziom 21  

    slavmen napisał:
    Dla wszystkich przebywającycch na Wyspach (naszej drugiej ojczyznie:D)
    a majacych swój internet u providera NTL( teraz wykupiony chyba przez Virgin)problem jest znany.


    Hmm...
    Obecnie przebywam w Irlandii, internet mam od tutejszego NTL-a. To pewnie ten sam. Ostatnio dostalismy informacje, ze sie polaczyli, ale z UPC.
    Wracajac do tematu.
    Niestety nie wiem jak odbywalo sie pierwsze podlaczenie i uruchomienie modemu, bo to bylo na wczesniejszym mieszkaniu i mnie tutaj jeszcze nie bylo wtedy. Natomiast jakis czas temu, zmienialismy mieszkanie i internet zabralismy ze tak sie wyraze "ze soba" - w nowe miejsce (byla mozliwosc techniczna), ta sama umowa i te same warunki. W nowym miejscu nie bylo zadnych problemow, jak juz uruchomili, to modem sam sie skonfigurowal i wszystko smigalo od razu. Spytam czy byla jakas plytka do tego i jak oni to uruchamiali za pierwszym razem.
    .....No chyba ze to nie ten provider....

    0
  • #7 27 Maj 2007 13:58
    adek22
    Poziom 17  

    A więc panowie i panie, problem teraz zostanie rozwiązany.

    Otwieramy przeglądarkę IE i wpisujemy adres 80.5.178.26 i dajemy enter czekamy az sie załaduje strona, dajemy register i podajemy po kolei w tabelce. NTL CT8 CJ486 i dajemy dalej. później zostaje wpisanie pin-u i surname. Jeśli po tej operacji cos nie działa znaczy ze gostek który zakładał internet nie wysłał SMS-a do sieci o aktywacji linii. Trzeba wtedy załadować konto za minimum 15 funtów tyle powinno wystarczyć żeby sie do nich dodzwonić, najlepsza pora na dzwonienie to 8.00am - 5.00pm. Mam nadzieje ze to co tu napisałem komuś pomoże. Pozdrawiam z UK

    0
  • #8 29 Maj 2007 09:41
    slavmen
    Poziom 12  

    Cytat:
    Otwieramy przeglądarkę IE i wpisujemy adres 80.5.178.26


    To znałem tylko w postaci: https://autoreg.autoregister.net/
    No ale to jest ta strona z która próbował szwagier (za moja radą) nawiazać kontakt lecz bezskutecznie. Choć co ciekawe pojawiał sie (ale nie zawsze komunikat że moze nastapić połaczenie ze strona...cos tam cos tam o bezpieczeństwie - kazdy zna ten komunikat, bo po zatwierdzeniu takiej strony pojawia sie kłóteczka na dole) komunikat że nastąpi przekierowanie i ... "monochroma" że strony nie znaleziono.

    Czego natomiast nie wiedziałem to:

    Cytat:
    znaczy ze gostek który zakładał internet nie wysłał SMS-a do sieci o aktywacji linii


    I to by wiele tłumaczyło:idea:.

    0
  • Pomocny post
    #9 29 Maj 2007 19:59
    adek22
    Poziom 17  

    Code:
    To znałem tylko w postaci: https://autoreg.autoregister.net/ 


    Właśnie o to mi chodziło, jeśli nie można było sie połączyć z tą strona, lub cos jest nie tak z naszymi danymi to tylko i wyłącznie wina dostawcy internetu. Tak to juz jest ze starym NTL. Ja nie wiedząc tego wcześniej zostałem zmuszony do kupna nowego komputera z angielskim windows-em. był droższy tylko o 100F od samego windowsa. pozdrawiam.

    0
  Szukaj w 5mln produktów