Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat arosa Vw Polo zap這n i falowanie wolnych obrot闚

Andre73 28 May 2007 13:07 13002 11
  • #1
    Andre73
    Level 12  
    Jaka jest kolejno軼 zap這n闚 w silniku 1 litr od Arosa lub Polo.
    Jak podpi望 kable do kopu趾i rozdzielacza?
  • #3
    Andre73
    Level 12  
    No to uda這 sie uruchomi silnik. Pracuje jednak瞠 bardzo dziwnie. Przede wszystkim musia貫m przestawi zaplon w maksymaln pozycj zgodnie ze wskaz闚kami zegara. Tylko w tej pozycji pracuje i odpala. Obroty nawet po zagrzaniu silnika s bardo wysokie oko這 2000 obr/min i ca造 czas skacz w g鏎 i w d馧. Po podpi璚iu VAG i adaptacji przepustnicy nic si nie poprawia a i po chwili wyskakuje bl康 przepustnicy 00533. Oczywi軼ie nie pomaga kasowanie itd. Gdy ustawi aparat zaplonowy w pozycji jakiej by oryginalnie to silnik ciezko zapala. Gdy jednak odpali to kazde dodanie gazu powoduje, ze sie dusi i gasnie. Pracuje troche jak traktor tak jakby nie palil na wszystkie cylindry. Sprawdzane byly juz luzy zaworowe i pasek rozrzadu i jest poprawnie zalozony (nie przeskoczyl).
    Moze jakies sugestie jak i co dalej szukac ? Czy gdy jest uszkodzona przepustnica w jakikolwiek sposob to jest mozliwe, ze tak sie zachowuje ?[/GVideo]
  • #4
    hitek
    Level 17  
    Witam.
    Ustawianie zap這nu ,,na oko,, rzadko daje zadawalaj帷e efekty, w dodatku je瞠li ta regulacja jest wykonana przez laika. Je瞠li znalaz貫 miejsce w kt鏎ym silnik pracuje w miar r闚no i ma najwy窺ze obroty, to nale篡 uwa瘸,瞠 jest to optymalny punkt zap這nu. Oczywi軼ie nale篡 niezw這cznie dokona regulacji stroboskopem.Faluj帷e obroty mog by wynikiem nie sprawnego (lej帷ego) wtrysku, uszkodzonego potencjometru wtrysku, jak r闚nie nieszczelnego po陰czenia (fa連zywe powietrze). Jednak pierwsz czynno軼i musi by ustawienie zap這nu.
    Pozdrawiam.
  • #5
    Andre73
    Level 12  
    Tylko, 瞠 ustawienie tego mojego zap這nu jest nieprawid這we wcze郾iejsze by這 zaznaczone ale nie chce z nim chodzi teraz.
  • #6
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Andre73 wrote:
    Sprawdzane byly juz luzy zaworowe

    i co wysz這 z tego sprawdzenia (popychacze hydrauliczne)? to by這 pytanie retoryczne mo積a nie odpowiada.
    Co by這 robione w tym aucie, bo domy郵am si 瞠 aparat nie zosta zdj皻y dla zabawy?
    jaki jest w tej chwili k徠 wyprzedzenia zap這nu?
  • #7
    Andre73
    Level 12  
    Auto zosta這 dostarczone do mnie ze zdj皻ym aparatem i przepustnic wi璚 瞠 nie wiem co by這 robione. Kole m闚i, 瞠 takie kupi.
  • #8
    jarecki04
    Level 26  
    Sprawdz ustawienie rozrz康u
  • #9
    Andre73
    Level 12  
    Jak ju napisa貫m we wcze郾iejszym po軼ie to sprawdzi貫m ustawienie rozrz康u. Jest prawid這we.
  • #10
    Andre73
    Level 12  
    Dosz豉 do mnie nowa przepustnica. Po pod陰czeniu i "zaadoptowaniu" program VAG nie wykazuje ju b喚d闚. NIestey w dalszym ci庵u silnik nie chodzi dobrze i na olnych obrotach faluje i sie dusi po dodaniu gazu.
    Mam taki jeszcze pomys, 瞠 mo瞠 kto wla do baku olej nap璠owy lub inne swinistwo. Czy kto mia do鈍iadczenia z taka mieszank w baku i jak si wtedy silnik zachowuje ?
  • #11
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Andre73 wrote:
    Mam taki jeszcze pomys, 瞠 mo瞠 kto wla do baku olej nap璠owy lub inne swinistwo. Czy kto mia do鈍iadczenia z taka mieszank w baku i jak si wtedy silnik zachowuje ?

    ca趾iem niedawno. Volkswagenowski 1,8 na jednopunkcie.
    objawy:
    niskie wolne obroty, kopcenie na czarno, brak mocy, szarpanie podczas jazdy, czasami zawiesza obroty na oko這 2000.
    po zdj璚iu filtra (strach w oczach) ca豉 jednostka wtryskowa czarna, wszystkie wtyczki zaolejone. Po wymyciu tego wszystkiego i zalaniu 鈍ie瞠go paliwa wszystko gra (co tam by這 nalane to si ju nie dowiedzia貫m-wygl康 tego osadu mo積a opisa tak jakby oksydowa aluminium)
  • #12
    Andre73
    Level 12  
    A teraz rozwi您anie zagadki nier闚nych obrot闚.

    Przewody zap這nowe by造 sprawne i mia造 rezystancje w granicach 5 do 6 kohm. Za to usun掖em blachy otaczaj帷e fajki 鈍iec, i momentalnie silnik zacz掖 poprawnie pracowa.

    Takie proste. A dochodz帷 do tego wymieni貫m przepr造womierz, aparat zap這nowy, 3 czujniki, 鈍iece.