Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z klimatyzatorem Midea

darxxxx 28 Maj 2007 18:24 4618 6
  • #1 28 Maj 2007 18:24
    darxxxx
    Poziom 16  

Witam. Odziedziczyłem z całym inwentarzem obsługę sklepów spożywczych. Z zawodu i z praktyki jestem elektrykiem ale pod moją opieka znalazły się klimatyzatory. Oczywiscie nie czuję się na siłach naprawiac sprzęt chłodniczy , ale przed wezwaniem specjalisty chciałbym zrobic wszystko co należy z mojej strony. Klimatyzator Midea jest klimatyzatorem 1 fazowym sterowanym za pomocą pilota.. Problem polega na tym, że wyłącza się ( w jednostce wewnętrznej migają diody ,,operation'' i ,,pre-dev''. W tym stanie niemożliwe jest właczenie klimatyzatora za pomocą pilota. Po wyłączeniu i załączeniu napięcia zasilania klimatyzator startuje i po kilkudziesięciu minutach ponownie się wyłącza. Proszę o pomoc jakies sugestie , co ewentualnie muszę sprawdzic. Bardzo zależy mi na czasie ze względu na upały. Nie mam niestety dtr-ki tego klimatyzatora jedynie instrukcję obsługi pilota. Za pomoc będzie pochwała i podarowanie punktów extra.

0 6
  • #2 28 Maj 2007 18:52
    Dominik1972
    Poziom 15  

Nie wiem jaki to jest klimatyzator o którym piszesz...
    napisz czy to typu split, px czy moze kaseton..
    diody sygnalizuja na pewno awarie dlatego urzadzenie od razu sie wyłącza
    90 % takich awari to problem ścieku
    Sprawdz odprowadzenie skroplin podejżewam ze sciek zapchany dlatego czujnik blokuje prace...

aha .. sprawdz czy urządzenie ma rewers zwarty, ew. poszukaj i wciśnij (jak jest) przycisk reset. Nie montowałem nigdy klimy midea także sprawdz i napisz co jest

0
  • #3 28 Maj 2007 19:22
    darxxxx
    Poziom 16