Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zabezpieczenie przedlicznikowe

ariess 03 Cze 2007 01:24 8090 30
  • #1 03 Cze 2007 01:24
    ariess
    Poziom 9  

Witam!
    Na samym początku mówię ,że jestem laikiem. Nie znam fachowych nazw wiec proszę o wyrozumiałość.
    Mam pytanie odnośnie zabezpieczenia przedlicznikowego. Mieszkam w budynku czterorodzinnym. Są cztery liczniki i jedno zabezpieczenie przedlicznikowe (3 bezpieczniki/korki topikowe 25 A) . Chcę się dowiedzieć czy jest możliwość rozdzielenia zabezpieczenia przedlicznikowego tak by każdy licznik miał swoje zabezpieczenie?

Z góry dzięki za odpowiedzi

2 29
  • Sklep HeluKabel
  • #2 03 Cze 2007 01:35
    Moon voyager
    Poziom 21  

Jeżeli jesteś tak jak piszesz laikiem to po prostu lepiej tam nie grzeb i zleć pracę doświadczonemu elektrykowi. Mówie na serio!

0
  • #3 03 Cze 2007 01:40
    ariess
    Poziom 9  

Ja nawet nie mam zamiaru się za to brać. Nic z tych rzeczy. Jedyne co umiem zrobić to podłączyć gniazdko i nic poza tym. Chodzi mi tylko o to czy istnieje taka mozliwość? Nie chcę na darmo zawracać głowy elektrykowi.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #4 03 Cze 2007 04:41
    Moon voyager
    Poziom 21  

Oczywiscie, że można każdy licznik zabezpieczyc osobno. Zreszta z tego co piszesz można pomyśleć, że takie zabezpieczenie juz tam jest.

0
  • #5 03 Cze 2007 08:20
    Narek 1
    Poziom 17  

Moon Vojager ja nie rozumiem Twojej odpowiedzi. Czy celowo tak pisałeś aby nie był do końca jasne. Z pytaniem zwracał sie kolega ariess który zaznaczył że nie jest biegłym elektrykiem. Wyraźnie napisał, że jest jedno zabezpieczenie a Ty udzielając odpowiedzi chciałeś mu pomóc czy tylko pokazać jaki jesteś mądry?