Rozumiem że samochód jest rozbity.
To co z tego że 2007 rok i spawane laserowo (20% połączeń to zgrzewanie punktowe - dane producenta) spawać można tak samo jak starego Poloneza. Metoda MAG albo MIG (nie polecana do cynkowanych blach). Nowy sposób jest taki (odmiana lutowania twardego) że do metody MIG (gaz ochronny - Ar) daje się drut ze stopów miedzi (np SG CuSi 3 lub SG CuAl 8 ). Oczywiście nie robi się tego zwykłym migomatem. Efekt - mniejsza SWC (strefa wpływu ciepła - mniejsze naprężenia, odkształcenia, zmiana sztywności itp), niższa temperatura, mniejsze niszczenie powłok antykorozyjnych itp. Laserem nikt Ci ręcznie przecież nie pospawa.
Po za tym w autoryzowanym serwisie zrobią Ci tak jak producent przewiduje.
Problem byś miał jak byś chciał spawać (albo klepać) Hondę NSX