Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Odciecie pompy paliwa czy zaplonu - wlasny pomysł.

rssilver 17 Nov 2007 09:31 20442 40
  • #31
    User removed account
    User removed account  
  • #32
    ganz1
    Level 13  
    tylko uważaj z + po stacyjce niektóre są odłączane w chwili włączenia rozruchu

    Odcięcie pompy paliwowej jest łatwe do pominięcia dlatego w/g mnie kortyleskiego propozycja jest najlepsza.
  • #33
    szymonpaker
    Level 11  
    Witam Was ponownie mam jedno pytanie właściwie prośbę mianowicie posiadam auto z instalacją gazową i chodzi mi o to czy ktoś ma jakiś fajny pomysł odcięcia pompy paliwa po przełączeniu auta na instalację gazową instalacja jest automatyczna czyli chodzi mi o to że w momencie przełączenia się na gaz żeby pompa paliwa tez była wyłaczona ponieważ ona mi działa cały czas i nie potrzebnie pcha ciśnienie w zamknięty obwód paliwowy i przy okazji po jakimś czasie spada jej ciśnienie i parę razy włączać zapłon żeby pompa nabiła ciśnienie paliwa .Proszę o jakieś sugestie w jaki fajny sposób można to zrobić żeby po włączeniu się gazu pompa została wyłączona
  • #34
    kortyleski
    Level 43  
    Wystarczy wykorzystać sygnał elektrozaworu na butli, jest on zawsze otwarty jak działa instalacja gazowa, w podstawowej wersji potrzebujesz przekażnika, który po podaniu napięcia na cewkę rozewrze styki. UWAGA! powtórzę po kolegach, tego typu instalacje MUSZĄ być wykonane bardzo dokładnie, na komponentach wysokiej jakości. Pojazd z unieruchomionym silnikiem na przejeździe kolejowym to zły pomysł...
  • #35
    szymonpaker
    Level 11  
    Dziękuje serdecznie za ta podpowiedz i zastosuje bardzo dobrej jakości przekaźnik i kable wielkie dzięki :D A jaki mógłbym zastosować do tego przekaźnik ?
  • #37
    mr-perch
    Level 29  
    :arrow: szymonpaker, jeżeli Ty od 16 listopada "montujesz" tajny odłącznik pompy/zapłonu, to musi to być ekstra patent (czasochłonny montaż). Jeżeli tylko piszesz, aby pisać na forum, to cud, że Twoje auto jeszcze jest Twoje. Dla początkujących i tworzących ciekawe ustrojstwa są inne działy Elektrody.
  • #38
    noga
    Level 13  
    witam
    Sprawę odcięcia można jeszcze załatwić bez ukrywania włączników. Jak wiadomo każdy użytkownik pojazdu ma w nim zamontowane radio. A w obecnych odtwarzaczach jest jeden przewód do sterowania anteną automatyczną lub wzmacniaczem. Pojawia się na nim plus po włączeniu radia. Można go zastosować do sterowania przekaźnikiem. Sposób trudny do zlokalizowania tym bardziej że nikt poważny nie zostawia panela w samochodzie. Problem powstaje jedynie kiedy w nocy zabiorą nam radyjko lub ulegnie ono uszkodzeniu. Ale jeżeli montujemy to dla siebie, to na pewno poradzimy sobie z ominięciem takiego ustrojstwa.
  • #39
    szymonpaker
    Level 11  
    mr-perch wrote:
    :arrow: szymonpaker, jeżeli Ty od 16 listopada "montujesz" tajny odłącznik pompy/zapłonu, to musi to być ekstra patent (czasochłonny montaż). Jeżeli tylko piszesz, aby pisać na forum, to cud, że Twoje auto jeszcze jest Twoje. Dla początkujących i tworzących ciekawe ustrojstwa są inne działy Elektrody.


    jeśli twierdzisz że montuje to od 16 listopada to sie mylisz naucz sie czytać ponieważ napisałem że ja już na tym jeżdżę od 6 miesiecy a tamten temat dotyczył jedynie zabezpieczenia przed odpaleniem silnika a nie odcięciu pompy paliwa podczas pracy auta na gazie wiec czytaj dokładnie posty o co w nich chodzi tak naprawdę oki pozdro
  • #40
    mr-perch
    Level 29  
    A jakie to ma znaczenie, skoro tyle dni wałkujesz temat blokady, którą można stworzyć i założyć w maksymalnie dwie godziny. I to bez względu na stopień jej skomplikowania. Pisz tak dalej, na pewno będziemy Tobie podpowiadać :D Ja ze swej strony kończę zaglądanie do tego tematu.
  • #41
    MARKY266
    Level 16  
    noga wrote:
    witam
    Sprawę odcięcia można jeszcze załatwić bez ukrywania włączników. Jak wiadomo każdy użytkownik pojazdu ma w nim zamontowane radio. A w obecnych odtwarzaczach jest jeden przewód do sterowania anteną automatyczną lub wzmacniaczem. Pojawia się na nim plus po włączeniu radia. Można go zastosować do sterowania przekaźnikiem. Sposób trudny do zlokalizowania tym bardziej że nikt poważny nie zostawia panela w samochodzie. Problem powstaje jedynie kiedy w nocy zabiorą nam radyjko lub ulegnie ono uszkodzeniu. Ale jeżeli montujemy to dla siebie, to na pewno poradzimy sobie z ominięciem takiego ustrojstwa.



    Patent może być dobry pod warunkiem,że zasilania radia są podłączone prawidłowo i zasilanie nie znika podczas kręcenia silnikiem wtedy zazwyczaj
    radio przygasa i może się okazać ,że ten patent jest nieskuteczny.

    Sposobów autoryzacji jest wiele np.autoryzacja przyciskiem szyby elektrycznej w którąś ze stron(np.zamknij),wduszenie ogrzewania tylnej szyby do bardziej perfidnych jak np.wyzwolenie spryskiwacza tylnej szyby i podanie w ten sposób np.masy lub plusa w zależności od tego czym jest sterowany takowy spryskiwacz.