Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co sądzicie o takim kinie dom Onkyo TX-SR674+Usher_Mini+Taga

emjot27 10 Cze 2007 19:44 1754 7
  • #1 10 Cze 2007 19:44
    emjot27
    Poziom 2  

Witam Was po raz pierwszy.
    Postanowiłem kupić sprzęt audio do domu. Mam już telewizor i DVD Philipsa, dlatego rozglądałem się za amplitunerem i zestawem głośników 5.1
    Znajomi poradzili mi, abym wybrał się do jednego ze sklepów w moim mieście, gdyż słyną oni z profesjonalnej i miłej obsługi. Rzeczywiście nie zawiodłem się, zostałem przyjęty bardzo miło i profesjonalnie (zaznaczam, ze nie znam się na takim sprzęcie, więc całkowicie oddałem się w ich ręce). Opisałem im tylko mój pokój który ma 26 m2, i ogólnie jest stosunkowo zagracony, gdyż każda ściana jest wypełniona to meblami lub przez okno albo drzwi. Powiedziałem też, że chciałbym zestaw kina za max 4 tyś zł razem z amplitunerem i byłbym zainteresowany frontami stojącymi, coś cały system jak JBL Balboa SYSTEM. Na początek panowie odradzili mi ten zestaw i ogólnie zaproponowali mi przy takim rozstawieniu mebli jaki mam w pokoju głośniki mniejsze niż mój zamysł. Ogólnie zaproponowali mi coś takiego:

Fronty: USHER MINI S-520 II
    Surround: TAGA TAV 605
    Subwoofer: TAGA TSW-100
    Amplituner: ONKYO TX-SR674

Słuchałem całego zestawu chyba z dobrą godzinę, puszczając głównie swoją ulubioną muzę, czyli: muzyka instrumentalna i filmowa (sountracki z filmów: Dzieci Duny, Władca Pierścieni,) Czy taką muzę jak Enigma, Mike Oldfield Tubular Bells 2, Po za tym Linkin Park czy trochę muzyki POP a nawet techno w stylu ATB.