Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pilot - alarm boxer 919

erixon 11 Jun 2007 19:49 3159 10
Tespol
  • #1
    erixon
    Level 10  
    witam! na poczatku chcialbym sie przywitac, gdyz jest to moj 1 post. mam pewien problem odnosnie mojego alarmu (boxer 919), a konkretnie pilota do niego (zostal zalany). bylem u speca i powiedzial mi, zebym poszukal w internecie sposobu kodowania pilota. z tym wlasnie chcialbym sie do was zwrocic. troche przeszukalem forum, ale niestety nic mnie interesujacego nie znalazlem. dodam, ze posiadam domykanie szyb (nie wiem czy to ma jakies znaczenie) oraz 3 przyciski w pilocie (gdzies wyczytalem, ze kazdy trzeba programowac oddzielnie), do tej pory uzywalem tylko jednego, ktory zamykal auto, uaktywnial alarm oraz domykal szyby. co teraz zrobic, aby to wszystko dzialalo jak przed zalaniem? w zalaczniku daje zdjecie pilota. mam nadzieje, ze pomozecie laikowi w pilnej potrzebie ;) z gory dziekuje i pozdrawiam! PS kontakt do mnie to gg 1273825 a mail: grygo3(malpa)wp.pl

    Pilot - alarm boxer 919
  • Tespol
  • #2
    Zmacio
    Level 26  
    Czy spec wyczyścił ci pilota, poprawił w nim luty i zestroił do f = 433 MHz? Jeśli nie to nic bym nie programował. W pilocie tym jest scalak HCS 200, który przez zalanie się nie przeprogramuje, może się jedynie uszkodzić. W razie co przeczytaj jeszcze tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic773556.html
    Jeśli zrobisz wszystko o czym napisałem wyżej i nie będzie pilot nadal działał dostaniesz instrukcję :D
  • Tespol
  • #3
    erixon
    Level 10  
    juz czytalem ten temat przed zalozeniem swojego ;) wiem, ze spec troche grzebal przy pilocie cos tam wylutowywal, przelutowywal itd jego zdaniem nie mozna bylo naprawic pilota. mowil, ze potrzeba drugiego takiego samego (niestety nie posiadam) lub instrukcje jak obecnego zaprogramowac, zeby zaczal dzialac tak jak powinien. nie jestem super znawca, ale wydaje mi sie, ze padlo to urzadzenie, ktore odpowiada za wysyladnie sygnalu. pewnie trzeba je podmienic i skalibrowac "na fale " alarmu. to jak bedzie z ta instrukcja? ;)
  • #4
    Zmacio
    Level 26  
    Najpierw sprawdź czy pilot nadaje na prawidłowej częstotliwości (pisałem o tym wyżej). Jeśli nie masz takiej możliwości niech Pan Spec wymontuje twój alarm i sprawdzi oscyloskopem czy sygnał z tego pilota dociera do odbiornika. W tym alarmie jest specjalny punkt pomiarowy. Jeśli tego będziesz pewien, a pilot nadal nie będzie się komunikował będzie instrukcja.
  • #5
    erixon
    Level 10  
    zmacio czemu ty mnie tak zwodzisz? koles powiedzial, ze pilot nie bedzie dzialac to przeciez nie pojade do niego i nie bede mu mowil co ma jeszcze robic. ty bys chcial, zeby ktos przyjechal do ciebie do warsztatu lub firmy (jesli posiadasz) i mowil ci co i jak masz zrobic, zeby to czy tamto naprawic? pilot po zalaniu przeciez nie przeszedl nagle na czestotliwosc policyjna ;) tylko cos sie zalalo, przestalo dzialac i trzeba to wymienic (sam tak napisales w poscie wyzej). prosze wiec bardzo daj mi ta instrukcje, pojade to zalatwic i bede miec z glowy. nie mam czasu zeby bawic sie w kotka i myszke, to przeciez jest zabezpieczenie auta a nie jakas zabawka
  • #6
    renqien
    Level 32  
    erixon wrote:
    zmacio czemu ty mnie tak zwodzisz? (...) pilot po zalaniu przeciez nie przeszedl nagle na czestotliwosc policyjna
    Na policyjną to może nie, ale trymer o którym pisze ZMACIO stroi właśnie częstotliwość i zalanie tego elementu mogło znacznie zmienić zakres pracy nadajnika i centralka alarmu dlatego go nie widzi. Słuchaj ZMACIO, bo gość wie co pisze i nie bawi się w kotka i myszkę. Celowo pisze żeby najpierw zestroić częstotliwość pilota z częstotliwością odbiornika, bo jak zaczniesz bawić się od razu programowaniem, to nie dość, że niczego nie osiągniesz, to jeszcze wypiszesz piloty z pamięci i wtedy będzie bardzo trudno je przywrócić do pracy.
  • #7
    erixon
    Level 10  
    domyslam sie, ze zmacio dobrze mowi, bo to on jest expertem a nie ja. ja tylko potrzebuje sposobu jak zakodowac kluczyk, czyli tej kombinacji zaplon, przycisk, zaplon itd robilem juz to z seryjnym alarmem i kluczykiem a teraz jeszcze potrzebuje tego samego do boxera 919. nie wiem czemu to wszystko tak mi utrudniacie, nie mam czasu zeby wyprobowywac wasze sposoby, zreszta nie znam sie na tym. spec mowi, ze potrzebuje instrukcji zakodowania pilota to probuje ja zdobyc i mu ja dostarczyc. daje mu instrukcje, place pieniadze i mam wszystko z glowy po 15 minutach (tak przypuszczam). po cos sa ci fachowcy przeciez. nie mam czasu, zeby 5 razy jezdzic w ta i z powrotem do niego, bo moze sie okazac, ze trymer padl calkowicie. tak ciezko jest podac ta instrukcje? bedziecie przynajmniej miec mnie z glowy ;)
  • #8
    Zmacio
    Level 26  
    Mam nadzieję, że instrukcja, którą ci przesłałem na maila (ponieważ serwer forum nie miał ochoty jej przyjąć) przyda się. Opis procedury, który podałem wyżej jest jak najbardziej słuszny. Po za tym nie zwodzę ciebie, tylko daję porady. Pozostaje mi życzyć powodzenia. Nie ukrywam, że liczę na post po naprawie.
  • #9
    erixon
    Level 10  
    no i dziekuje bardzo :) naprawdopodobniej we czwartek jade to zalatwic, napisze co i jak po zrobieniu
  • #10
    erixon
    Level 10  
    zgodnie z moimi przypuszczeniami wystarczylo zaprogramowac pilota :)
  • #11
    jarek22
    Level 11  
    czy ja mogłbym rowniez poprosic o takowa instrukcje mam taki sam problem bardzo dziekuje z gory