Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Instalacja windowsa na laptopie bez napędu

kobylecki 12 Jun 2007 16:11 8420 18
    kobylecki
    Level 10  
    Problem jak w temacie . Nie jestem laikiem wiec troszkę już kombinowałem ale i tak nic nie wyszło .Najchętniej zainstalował bym win98 lub win2000 ale to bez różnicy (za bardzo) .Chodzi o laptopa bez żadnego napędu
    IBM 570E
    196MB SD-RAM
    Dysk 4GB - czysty

Do dyspozycji :
    Kieszeń USB na dysk do laptopa
    Dysk 20GB
    Komputer stacjonarny również przelotka na dysk 2,5" (nie pisze parametrów ponieważ nie muszę jest bardzo dobry CORE 2 DUO)
    Laptop również z tych bardzo dobrych
    ezop5
    Level 15  
    Witam.Proponuje takie rozwiązanie: podpiąć dysk z laptopa do innego komputera,zainstalowac win98 i skopiowac na ten dysk instalke windowsa 98.Następnie przełożyć dysk spowrotem do laptopa i uruchomic go.System uruchomi sie zgłaszajac wykryte nowe urządzenia i poprosi o pliki instalacyjne -wskaż mu miejsce gdzie skopiowałeś instalkę windowsa 98. Ten numer przejdzie tylko z Windows98- xp sie nie uruchomi po takiej instalacji.
  • Helpful post
    Interesant
    Level 34  
    Witam, najprościej będzie z win98.
    1. Podziel dysk 2.5" na pół
    2. Przekopiuj za dysk 2.5" z pomocą PC folder win98 z płyty instalacyjnej Windows 98 na drugą partycję.
    3. Wypakuj zawartość archiwum na pierwszej partycji dysku 2'5"
    4. Przerzuć Dysk do laptopa i Uruchom Lapka
    5. po odpaleniu wpisz D: kliknij enter
    wpisz cd win98, później setup

ps. załącznik do punktu 3 :arrow: http://www.mytempdir.com/1353521
    kobylecki
    Level 10  
    Jeśli chodzi o to z XP że sie nie uruchomi to wiem a teraz spróbóje z 98
    basman123
    Level 23  
    Wystarczy jak napiszesz to tylko w jednym dziale
    kobylecki