Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Opel Astra 2.0 DTL] Rano ciężko pali

Rysiekkk 15 Cze 2007 21:34 16723 19
  • #1 15 Cze 2007 21:34
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    Kupiłem niedawno astrę 2.0 DTL i zauważyłem iż rano ciężko pali. Moje pytanie jest następujące:
    Czy po włączeniu zapłonu powinna się zawsze zapalić lampka od świec żarowych?
    Słyszałem iż w tym modelu zapala się dopiero poniżej 5 stopni C. Czy to prawda?

    0 19
  • Fibaro
  • #2 15 Cze 2007 21:37
    danielra
    Poziom 15  

    tak jest lampka od świec zapala się dopiero przy niskich temperaturach

    0
  • #3 15 Cze 2007 22:09
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    Czy to jest normalne w tych silnikach iż musze go dłużej kręcić jak jest zimny? (przebieg 150 tys.)?

    0
  • #4 15 Cze 2007 22:30
    AD2458
    Poziom 14  

    Według mojej wiedzy to w tych typach to kontrolka od świec żarowych powinna się zaświecić na moment nawet gdy jest temperatura wyższa niż 5 stopni ale na zimnym silniku. sprawdż kolego czy grzeją świece ,i czy do świec dochodzi napięcie po włączeniu zapłonu na zimnym silniku,a dla sprawdzenia to zdejmij wtyczkę od czujnika temperatury sterującego swiecami to wtedy świece będą grzały tak jak przy niskiej temperaturze to znaczy długo.

    0
  • Fibaro
  • #5 15 Cze 2007 23:07
    Usunięty
  • #6 16 Cze 2007 06:23
    Doktorr
    Poziom 33  

    Sprawdź wężyki powrotu paliwa z wtryskiwaczy, jeżeli są wilgotne to je wymień. Powinno pomóc. Jeżeli ich wymiana nie pomoże to doraźnym rozwiązaniem jest zwiększenie dawki rozruchowej.

    0
  • Fibaro
  • #7 16 Cze 2007 08:01
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    zwiększenie dawki rozruchowej? pewnie się to robi techem??

    0
  • #9 16 Cze 2007 15:40
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    Po odpięciu czujnika cieczy chłodzącej kontrolka świec żarowych pali sie na liczniku do czasu odpalenia silnika. Zapala sie również kontrolka od diagnostyki silnika. Po podłączeniu czujnika diagnostyka gaśnie . Przoblem tkwi chyba w zapowietrzaniu układu

    0
  • #11 16 Cze 2007 15:44
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    co masz na myśli pod nazwą trawersy

    1
  • #12 16 Cze 2007 22:24
    piotrdan
    Poziom 19  

    uszczelnienie na poprzecznym połączeniu wtryskiwaczy, sprawdź czy paliwo jest brudne (czarne)

    0
  • #13 20 Cze 2007 18:54
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    wymieniłem te wężyki i niestety niepomogło

    0
  • #14 21 Cze 2007 20:34
    gordon1
    Poziom 14  

    Miałem problem z Astra po wymianie wezykow dalej był problem z zapalaniem , wymieniłem potem filtr i dodatkowo uszczelniłem uszczelki do niego , mała i duza i przewody 2 do niego , teraz jest bez problemu .

    0
  • #15 02 Lip 2007 22:27
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    czy po zmianie filtra paliwa i wężyków powrotnych trzeba układ odpowietrzać?? Czy sam się odpowietrzy po odpaleniu silnika? Jeśli tak to jak się go odpowietrza???

    0
  • #16 03 Lip 2007 09:57
    czapajew
    Poziom 21  

    Witam
    Odpowietrzać trzeba na pewno. U mnie po tej operacji trzeba było odpowietrzyć układ a że w tych silnikach bardzo ciężko się to robi to zrobiłem to w serwisie.
    Pozdrawiam

    0
  • #17 04 Lip 2007 20:10
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    skąd zasysa powietrze w filtrze powietrza?? Otóż założyłem nowy wkład filtra paliwa z uszczelkami i nowe przewody (przezoczyste dla sprawdzenia szczelności ) Paliwo wchodzące do filtra jest bez powietrza, a wychodzące z pęcherzykami powietrza. Próbowałem nawet złożyć filtr na silikonie i nadal to samo. Jak długo się odpowietrza filtr paliwa? Może pęcherzyki powietrza są we filtrze. Po jakim czasie powinny normalnie zniknąć?

    1
  • #18 05 Lip 2007 08:26
    czapajew
    Poziom 21  

    Witam
    Dlatego paliwo wychodzi z filtra z pęcherzykami bo układ jest zapowietrzony (zapowietrza się nawet po wymianie filtra paliwa) i należy go odpowietrzyć (patrz w instrukcji którą ci podesłałem)
    Ale tak jak tam pisze trzeba mieć specjalny przyrząd, możliwe że jest jakiś inny sposób ale ja go niestety nie znam.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam

    2
  • #19 06 Lip 2007 00:09
    Rysiekkk
    Poziom 12  

    CZAPAJEW! NIBY MASZ RACJĘ. NALEŻY ODPOWIEDNIM PRZYRZĄDEM GO ODPOWIETRZYĆ, LECZ JEŚLI DO FILTRA WCHODZI SAMO PALIWO A Z FILTRA POWIETRZE Z PALIWEM TO JEŚLI UKŁAD JEST SZCZELNY TO PO PEWNYM CZASIE SAM SIĘ POWINIEN ODPOWIETRZYĆ CZYŻ NIE?

    1
  • #20 28 Lip 2007 14:59
    tzok
    Moderator Samochody

    U ojca po wymianie przelewów odpowietrzałem pompę tak, że wziąłem gumowy korek z otworem (do dymionu na wino), założyłem go na otwarty wlew paliwa i pompką do pontonu (nożną) pompowałem powietrze do zbiornika paliwa, jak paliwo podejdzie do pompy i silnik zaskoczy to już dalej się samo odpowietrzy. Metodę zasugerował mi znajomy mechanik.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo