Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

W lodówce Siltal upał taki jak na dworze.

17 Cze 2007 15:29 3412 17
  • Poziom 12  
    Witam :-)

    Nie znam sie na lodówkach dlatego czekam na Wasze sugestie co moge sprawdzić... by ocenić co się spipcyło i czy warto będzie to naprawiać czy kupić nową lodówkę..

    Któregoś mniej pięknego dnia otwieram rano lodówkę a tam ciepluchno... w zamrażarce z resztą podobnie... większość jedzenia poszła niestety w miejsce docelowe jakim jest--> śmietnik...

    Lodówka na "ucho" działa , tzn słychać jakieś bulgotania wody albo cuś ale nie eliminuje ciepła... Ma dokładnie 4 lata i 3 tygodnie a gwarancji mialem równo :/ 4 lata - zawsze sie coś spipcy jak tylko skończy się gwarancja...

    Lodówka marki Siltal
    z 1 agregatem...
    To jakaś znana marka?
  • Specjalista AGD
    Pewnikiem nie ma "gazu".
  • Poziom 12  
    A co w takim wypadku?
  • Specjalista AGD
    Napełnienie; ale trzeba najpierw sprawdzić gdzie jest dziura.
    Dobrego chłodziarza i powinno być dobrze.
  • Poziom 12  
    Ile może kosztować taka przyjemność?
  • Poziom 11  
    to kolego będzie kosztowalo do 300 zl jak przyjedzie do ciebie do domu[/GVideo]
  • Poziom 12  
    No to tania usługa to to nie jest...
  • Specjalista AGD
    kaszub napisał:
    to kolego będzie kosztowalo do 300 zl jak przyjedzie do ciebie do domu[/GVideo
    ]

    A ta cena to z nieba?
  • Poziom 12  
    No wlasnie, zasugerujcie cos i czemu tak drogo :P W ogole idzie to naprawic? Czy bedzie duzo z tym problemow...
  • Poziom 22  
    Jak się znajdzie dziurę to idzie naprawić cena jest taka bo trzeba cały tył rozebrać z pianki i to jeszcze nie wiadomo czy się znajdzie tę dziurę.
  • Poziom 12  
    Jest ktoś z katowic kto się tym zajmuje?
  • Poziom 10  
    Odnośnie lodówek i zamrażarek... jeśli sie kreci silnik(cały czas)i nie mrozi to winą jest brak gazu... jeśli włącza sie rzadko...i zapewne na krótko to trzeba znaleźć lokalizacje czujnika (lub czujników) temperatury i stwierdzić czy nie jest oblodzony jeśli jest to winą jest niewłaściwy nastaw termostatu....... długo by sie rozwodzić nad działaniem tego wynalazku. Cena napełnienia uwarunkowana od ilości czynnika lokalizacji miejsca wycieku, oraz ceny części zamiennych takich jak filtr...itd. drożej jesli jest to wymiennik ciepła........
  • Poziom 10  
    Było takie prawo ,że po okresie gwarancji, klienta chroniła tak zwana rękojmia( oczywiście przez jakiś czas, chyba trzy miesiące) ,jeżeli tak jest w dalszym ciągu należy ci się gratisowa naprawa. W każdym starostwie jest rzecznik praw konsumenta , jeżeli mieszkasz w mieście wojewódzkim (Katowice?), to chyba w Urzędzie Wojewódzkim ,dzielnicowym?,- nie wiem, musisz się sam dowiedzieć. Tam cię poinformują jak jest z ta rękojmią , przy kosztach jakie podają koledzy chyba warto spróbować. Być może unikniesz kosztów... . Życzę powodzenia.
  • Poziom 12  
    Jak ją włączę to chodzi cały czas i słychać jakieś bultanie wody więc podejrzewam że to faktycznie brak gazu... szkoda mi lodówki bo ładnie się komponuje w mojej kuchni ( jest cała metalowa - tzn blacha a nie plastik ) , Ekspedyt1 dzieki za rade ale mysle ze neistety bede musial zlecic naprawe we wlasnym zakresie... ( paragony poszly do smietnika ) , ile moge sie spodziweac mniejwiecej za naprawe tego ustrojstwa? Bo moze lepiej bedzie kupic jakas nowa lodowke...
  • Specjalista AGD
    Najpierw trzeba spróbować napełnić gazem, wymienić odwadniacz. wyeliminować część układu najczęściej korodującego - prucie izolacji to ostateczność. Cena bez prucia ok. 200 zl.
  • Poziom 12  
    bez chłodniarza pewnie się nie obejdzie, ale ciągła praca sprężarki nie musi oznaczać braku gazu, powodem może być uszkodzenie wewnątrz sprężarki (silnik pracuje ale sprężarka nie pompuje gazu - stąd to bulgotanie). cena sprężarki + cena gazu + robocizna > możesz się nie zmieścić w 300 zł. W Katowicach swoją filię ma "WIGMORS", handlują osprzętem chłodniczym i czynnikami - to tak dla orientacji, zawsze warto wiedzieć.
  • Poziom 12  
    Sam nie wiem co robic, ryzykowac i dzwonic po "fachowca"?
  • Poziom 12  
    W katowicach tylko jeden "Spec" zgodził się zająć moją lodówką, wszyscy inni ( w serwisach ) mówili że tych lodówek się nie naprawia... , za naprawe ( wymiana rurek + napełnienie gazem + gwarancja 3 miesięczna) ok 400zł , szybko kalkulując doszedłem do wniosku że nie będę ryzykował i kupię nową... tak oto stałem się właścicielem lodówki

    Liebherr CU 30210

    Ma ktoś jakieś doświadczenie z tymi lodówkami?