Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

omega kombi B 99 zablokowany alarm

17 Jun 2007 18:15 1872 8
  • Level 23  
    Witam wszystkich, nie jestem ani profesjonalistą ani ekspertem w dziedzinie elektroniki i elektryki samochodowej. Dzisiaj chcąc wyjechać spotkała mnie przykra niespodzianka a mianowicie nie udało mi się otworzyć drzwi za pomocą pilota przy kluczyka... Drzwi się nie chciały otworzyć przy pomocy kluczyka a resztę wcześniej zaryglowałem pilotem (podwójne naciśnięcie guzika zamykania) Do auta sie dostałem tylnymi drzwiami, kluczyk zadziałał, kierowcy jakość puściły jak pomęczyłem się z kluczem ale przycisk ten od blokowania od środka się nie podnosi ani opuszcza, reszta drzwi zamknięta na amen... miga lampka czerwona od alarmu i nic się nie dzieje... próbowałem akumulator odłączyć ale to nic nie dało, wszystko zablokowane na amen... te auto to automat więc nie mogę nawet odblokować skrzyni biegów by zaciągnąć do elektryka gdzieś dodatkowo dodam, że mieszkam w UK a poziom tych usług jest co najmniej żenujący... Na kabelkologii znam się i wiem jak porozkręcać auto bo ciągle coś zmieniam w sprzęcie audio to takie hobby. Najgorsze, że chcę sprzedać te auto i dziś miałem klienta umówionego i musiałem odmówić... jak pech to podwójny a jak.... Z góry dziękuję za pomoc!
  • Helpful post
    Level 26  
    Za schowkiem pasażera masz moduł w tym tkwi Twój problem.
    Poczytaj archiwum, tam znajdziesz rozwiązanie.
    Bez obrazy, ale klawisz "Szukaj" nie gryzie.
    Juz to było
  • Level 23  
    przeglądałem szukając informacji w tej sprawie ale nie znalazłem danych jak wybrnąć z tego problemu, tzn wiem gdzie moduł jest i jak się dostać do niego ale co dalej? Ja mam trochę inny problem mam dwa oryginalne piloty i wszystko działało co mogło być przyczyną takiej awarii ? nigdy nie miałem problemów z centralnym zamkiem itp. Znalazłem informację by coś zmostkować w tym module od immo ale co i jak ? Jeśli dobrze rozumiem to taka operacja całkiem wyłącza immobilizer ? W jednym wątku pytanie zadawał zawodowiec więc jemu odpowiedzi pewno wystarczyły, mi natomiast sama informacja o połączeniu czegoś gdzieś bez konkretnych danych nic nie mówi :(
  • Level 26  
    Pewnie masz pilota na podczerwień?
    Może to Ci pomoże.
    Powiedz jak poszło?


    ----------------------------
    E D I T

    Popatrz też tu.
    Ktoś już miał taki podobny problem.
  • Level 23  
    czy na podczerwień ?.. hmm pilot jest w kluczu więc myślę, że nie, bo z całkiem daleka mogę (mogłem...) otwierać i zamykać auto.
  • Level 26  
    A obrazki z linków otworzyłeś?
    Poczytaj uważnie mój ostatni post.
  • Level 23  
    tak otworzyłem ale u mnie po przekręceniu kluczyka słabo palą się lampki kontrolne (ledwo ledwo) i słychać rytmiczne pykanie jakby przełącznika i mruga w takt kontrolka od elektryki silnika i to wszystko co można zrobić. Dla pewności podłączyłem akumulator do ładowania by mieć pewność, że to on nie padł (nie mam czym sprawdzić napięcia na nim) Jak nie pomoże to wymontuje immobilizer i połączę te styki które w wątku wskazanym przez Ciebie znalazłem.
    PS. obrazek jest jeden.
  • Helpful post
    Level 32  
    To moja rada, naładuj akumulator, bo wygląda jakby padł. Może to też być wina braku styku na klemie.
  • Level 23  
    hehm... to była wina akumulatora a dokładniej kondensatora o pojemności 5 faradów w torze audio który się zepsuł i nie wyłączał automatycznie po wyłączeniu wzmacniacza za nim, więc zasysał non stop... nawet produkty Stinger padają jak widać, tak czy siak nauka nie poszła w las innym razem zacznę od sprawdzenia akumulatora :-) no i wiem więcej co w omedze świszczy. Dzięki wielkie za pomoc! Choć przyznaję, że objawy wskazywały właśnie na immobilizer no i więcej ryglować drzwi w aucie nie będę... Temat uznaję za zamknięty.