Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

omega kombi B 99 zablokowany alarm

17 Jun 2007 18:15 1872 8
  • Level 23  
    Witam wszystkich, nie jestem ani profesjonalistą ani ekspertem w dziedzinie elektroniki i elektryki samochodowej. Dzisiaj chcąc wyjechać spotkała mnie przykra niespodzianka a mianowicie nie udało mi się otworzyć drzwi za pomocą pilota przy kluczyka... Drzwi się nie chciały otworzyć przy pomocy kluczyka a resztę wcześniej zaryglowałem pilotem (podwójne naciśnięcie guzika zamykania) Do auta sie dostałem tylnymi drzwiami, kluczyk zadziałał, kierowcy jakość puściły jak pomęczyłem się z kluczem ale przycisk ten od blokowania od środka się nie podnosi ani opuszcza, reszta drzwi zamknięta na amen... miga lampka czerwona od alarmu i nic się nie dzieje... próbowałem akumulator odłączyć ale to nic nie dało, wszystko zablokowane na amen... te auto to automat więc nie mogę nawet odblokować skrzyni biegów by zaciągnąć do elektryka gdzieś dodatkowo dodam, że mieszkam w UK a poziom tych usług jest co najmniej żenujący... Na kabelkologii znam się i wiem jak porozkręcać auto bo ciągle coś zmieniam w sprzęcie audio to takie hobby. Najgorsze, że chcę sprzedać te auto i dziś miałem klienta umówionego i musiałem odmówić... jak pech to podwójny a jak.... Z góry dziękuję za pomoc!
  • Helpful post
    Level 26  
    Za schowkiem pasażera masz moduł w tym tkwi Twój problem.
    Poczytaj archiwum, tam znajdziesz rozwiązanie.
    Bez obrazy, ale klawisz "Szukaj" nie gryzie.
    Juz to było
  • Level 23