Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm Seo w Mercedesie W124 200D

18 Jun 2007 01:04 2249 5
  • Level 10  
    Witajcie! Od pewnego czasu ogladam to forum i dlatego zostalem przekonany do alarmu Seo. Jestem amatorem jak chodzi o elektronike, potrafie co prawda naprawic rozrusznik czy alternator, ale to dlatego ze jestem tez mechanikiem.
    Jaki alarm Seo bedzie prostrzy w montazu i wlasciwszy do mojego auta - Mercedes W124 200D - Concerto, czy Dolphin Plus. Co jeszcze powinienem dokupic i gdzie tego szukac? Chodzi mi przede wszystkim o moj pneumatyczny zamek - chcialbym kupic gotowy interface ktory bedzie wstanie podal + lub - na jeden kabelek, poniewaz nie jestem w stanie zbudowac w/g mojej wiedzy z przekaznikow, a zarazem jako amator nie chce spalic sobie p-py zamka.... Oczywiscie interface musi wspolpracowac z Seo.... czy to bedzie dobry interface: http://conda.pl/product.php?id=74&k=4&pk=22&ppk=0
    Kolejne pytanie - jakie ultradzwieki i czujnik udarowy dobrze wspolgra z Seo?
    Gdzie kupie zawor podcisnienia, ktory zamknie doplyw i niepozwoli pompie wtryskowej podac paliwa? Czy moze lepiej dac elektrozawor na przewody paliwowe?
    I ostatnia sprawa, czy przy zakupie Seo ze strony www.conda.pl dostane instrukcje montazu do konkretnego auta? Czy moglby mi ktos napisac dokladnie w jakie przewody i gdzie mam sie wpiac?
    A moze jakies porady i sugestie, chetnie poslucham...
    pozdrawiam

ps. moj email: asthor(malpa)go2.pl
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 32  
    Wbrew pozorom łatwiejszy w montażu będzie Dolphin chociaż różnice są minimalne. Po prostu w Dolphinie masz osobne kabelki na przednią klapę i bagażnik, a w Concerto musisz sobie te przewody dopiąć do przewodu drzwi (przez diody).