Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 206 i seo perfect

18 Cze 2007 11:03 2142 17
  • Poziom 9  
    witam

Jestem na etapie wyboru zabezpieczenia do P206 HDI ('05). Po lekturze kilku portali początkowo wybrałem EXUS V3100 Contro.

Od monterów tej marki dowiedziałem się, że ten model nie jest najlepszym rozwiązaniem (ponoć już jest wersja v9900) do mojego auta i polecono mi SEO PERFECT za 600 pln + 150 za powiadamianie radiowe (montaż + alarm)

Jako, że nie znam się na tym kompletnie, mam do Was pytanie - czy to dobry wybór? W sklepie www.conda.pl widzę alarm "Seo Perfect - komplet (C+U+B)" za 254 zł..

czy 600 zł za kompleksowy montaż do dobra cena?

pozdrawiam,
    bartosz.
  • Poziom 32  
    Moim zdaniem nie można ocenić czy to dobra cena, czy nie. Zależy co to za warsztat, jak montują, jakim sprzętem dysponują (np. KTS). Warto również porozmawiać z kimś, kto u nich montował, jak załatwiają reklamacje itp.
  • Poziom 9  
    to ten zakład:

KARSSON Marek Lewandowski

autoryzowana dystrybucja i montaż
    ul. Drzymały 20
    64-200 Wolsztyn
    woj. wielkopolskie

miał ktoś z nimi już do czynienia?
  • Poziom 16  
    A po co ci KTS do Peugeota???
  • Poziom 32  
    bebefirst napisał:
    A po co ci KTS do Peugeota???

Nie! No wymiękam....
  • Poziom 16  
    Nie wymiękaj, zastanawiałem się jakię błędy chcesz tym wykasować w bełgocie, stare modele i owszem, ale nowe 206, powodzenia życzę.
  • Poziom 32  
    Podałem tylko przykład urządzenia które może być w takim zakładzie... Mam wrażenie, że troszkę się czepiasz i odchodzisz od tematu.
  • Poziom 16