Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

radius gp 1200, nadawanie legalne? instrukcja?

18 Cze 2007 17:57 1961 5
  • Poziom 1  
    Witam. Stałem się posiadaczem motoroli radius 1200. Niestety jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o taki sprzęt. Mam kilka pytań.

1. Czy nadawanie na tym sprzęcie jest legalne?
    2. Jeśli nie,czy coś da się się z tym zrobić? I ile taki zabieg może kosztować?
    3. Ma ktoś instrukcję do tego modelu?

Z jednym jest jakiś problem. Gdy ustawiam na jakikolwiek kanał i zaczynam nadawać (bezskutecznie :/) to tekst na wyświetlaczu zaczyna migać i wszystko tak jakby się resetuje. Pojawiają sie na ekranie przekreślone zera i wszystko wraca do pierwotnego wyglądu ( ch 9) ale i tak ekranik miga.
    O co może chodzić?

Proszę o pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 12  
    Można to radio wykorzystać do łączności trankingowej lub konwencjonalnej. Wszystko jest programowane. Radio jest bardzo bogate w funkcje, z których pewnie nigdy nie bedziesz miał potrzeby skorzystać. Programator można bez problemu kupić lub zrobić (schematów w internecie jest bardzo dużo), gorzej z oprogramowaniem, ale też można znaleźć. Jeśli chodzi o parametry to trzeba odczytać na tabliczce z tyłu radiotelefonu numer modelu i sprawdzić jego parametry. Dużo informacji znajdziesz w internecie.
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    marcu90 napisał:
    Witam. Stałem się posiadaczem motoroli radius 1200. ...

Cytat:
    1. Czy nadawanie na tym sprzęcie jest legalne?

TAK legalne. Trzeba tylko wiedzieć gdzie te radio nadaje. Sa częstotliwości "wolne" od pozwoleń m.in. CB , ale to radio to napewno NIE jest CB.

Cytat:
    2. Jeśli nie,czy coś da się się z tym zrobić? I ile taki zabieg może kosztować?

Radio to można przestrajać tylko poprzez komputer. W Warszawie taka usługa to około 50zł. .

Cytat: