Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo 460, automat - zbyt duze obroty - co robic???

boroot 20 Cze 2007 16:48 1274 1
  • #1 20 Cze 2007 16:48
    boroot
    Poziom 9  

    Witam wszystkich,
    Niedawno wymylem silnik. Kilka dni pozniej zaczal mi strasznie tluc - sadze ze zalalem swiece podczas odpalania. Kilka dni pozniej, nagle (w trakcie jazdy), obroty wskoczyly mi na potwornie wysokie. Silnik wyl, jakbym mial caly czas gaz wcisniety do dechy. Tylko puszczajac hamulec, w kilka chwil rozpedzalem sie do 80km/h! Znajomy zawyrokowal ze to silnik krokowy, wiec kupilem nowy, ale jest to samo. Wyglada to tak, ze po przykreceniu silnika krokowego (jeszcze przed zamontowaniem na trwale), przepustnica jest uchylona na ok 20-25 stopni. Nie moge tego zmienic, mimo prob regulacji linka gazu. Wczoraj zajrzalem pod auto i okazalo sie z lewej strony silnik lezy na ramie, mimo ze wszystkie 3 poduszki (2 z przodu i 1 tylu) wygladaja ok. Mam juz tak wiele roznych pomyslow, ze sam nie wiem co jest mozliwe a co nie. Moze to byc spowodowane tym, ze silnik opadl w trakcie tluczenia, naciagnal linke i to jest przyczyna? A jesli tak, to czy poduszki moga byc w tym samym czasie ok? A moze wystarczy wyregulowac silnik krokowy - jesli tak, to jak sie to robi? Auto jest z 993 i nie ma zadnego komputera.

  • #2 14 Wrz 2007 14:59
    Scanfix
    Poziom 12  

    Czesc!

    Silnik moze Ci lezec na "ramie" czyli tzw sankach nawet jesli poduszki wygladaja ok, Volvo ma to do siebie, ze poduszki sa gumowo-olejowe i jesli ktoras peknie i straci olej to "siądzie" mimo tego ze wygladac bedzie dobrze i na cala. Silnik nie moze lezec na ramie, nic dziwnego, ze Ci sie linki ponaciagaly, pozatym w tym modelu slaby punkt to tylna lapa za skrzynia biegow - lubi pekac lub sie ugiac, ja tak mialem w swoim aucie.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME