Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mam w vw polo 97 radyjko s-mini ...

21 Cze 2007 22:18 1409 9
  • Użytkownik usunął konto  
  • TermopastyTermopasty
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Czesc.


    Pobaw sie i podlacz pod zasilanie radia samochodowego. W niektorych autach fabrycznie stosowali filtry przeciwzakloceniowe.
    Jezeli nie - mozesz kupic owy w pierwszym z brzegu sklepie elektronicznym (max 10zl).
    Mozesz tez poszukac na forum (na grze po prawej masz "szukaj"). Temat byl wiele razy walkowany i chyba zawsze udalo sie rozwiazac problem;)
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 11  
    Aby Ci pomóc w rozwiązaniu tego problemu , musisz się bardziej sprecyzować.
    Proponowałbym najpierw sprawdzić jaką drogą przedostają się te zakłócenia do Twojego radia.
    Odkręć wtyczkę z kablem antenowym od radia i odpal auto.Zaobserwuj co się dzieje z radiem(czy nadal są zakłócenia) i daj znać.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    A może masz światła halogeny z przetwornicą.
    Na to chyba juz nie ma sposobu.

    Mozlwe tez ,że poprostu Twoje autko jest w bardzo złym stanie jeżeli chodzi o jego własną elektrykę.

    Trudno podpowiedziec, ale na początek sprawdź jakie masz światła (z przetwornicą czy bez).

    Pozdrawiam.
  • Poziom 20  
    Jeżeli zakłócenia są większe przy zapalonym silniku i załączonych światłach, to winny będzie alternator. Iskrzenie na szczotkach powoduje potworne zakłócenia w odbiorze. Dla przykładu: President Herbert , stara wersja. W Transicie śmiga jak się patrzy. W seicento - słychać w radiu wszystko, od wycieraczek, przez wentylator wewnętrzny i ten przy chłodnicy, po wszystko , co wykonuje ruch wirowy i ma choć odrobinę elektryki w sobie. Jedyna skuteczna walka, to dobre filtry przeciwzakłóceniowe. Kolega z Czeskiej Republiki w swojej Skodzie ma na każdym przewodzie do świec , na zasilaniu poszczególnych odbiorników oraz przy alternatorze , pozakładane filtry. U niego moje CB chodziło jak w moim Transicie ( z silnikiem diesla). Taka jest przykra prawda o silnikach iskrowych i radiach CB w nich montowanych.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Proponuje udać się do elektronika samochodwe w celu przejrzenia instalacji elktrycznej i wymiany zużytych elementów.

    Jak robić to raz, a dobrze.