Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ferguson 7318 UCI, jakość sygnału 0%

Vanderort 23 Cze 2007 09:00 2316 6
  • #1 23 Cze 2007 09:00
    Vanderort
    Poziom 9  

jestem początkujący i mam taki problem jak w temacie, siła sygnału z konwertera monoblock na Astrę jest około 62-69% na Hot Birda około 92-97% natomiast jakość wszedzie 0% mimo że kręciłem już anteną we wszystkie strony. Może antena jest za nisko? ale w odległości do 20m raczej nić jej nie zasłania.
    Może uzyskam ajkieś , wskazówki, pomysły ???

0 6
  • #2 23 Cze 2007 09:35
    fidzo
    Poziom 21  

witam
    nie napisałeś jakiej wielkości masz czaszę a to przy instalowaniu monoblocka jest bardzo ważne.
    może masz możliwość założenia singla na czaszę i na nim ustawić Hotbirda a potem wsadzisz monoblocka.
    sprawdź też konfigurację obsługi disecqa w munu tunera.
    pzdr

0
  • #3 23 Cze 2007 09:39
    Vanderort
    Poziom 9  

Domyslam się z twojej wypowiedzi , że problem może tkwić w ustawieniu anteny, czasza około 85cm Offset, nie mam możliwości włożenia singla, ale może wieczorem skombinuje jakis tunner analogowy, gdzieś czytałem, że w ten sposób można szybko ustawić dobry sygnał

0
  • #4 23 Cze 2007 10:02
    fidzo
    Poziom 21  

witam
    jest taka możliwość ze nie trafiasz w szukane satelity.
    analog napewno ci ułatwi sprawę, ustaw TVN w tunerze i wtedy powinieneś szybko trafić Hotbirda.
    pzdr

0
  • #5 23 Cze 2007 12:18
    Trabi
    Poziom 36  

Coś masz nie tak z ustawieniami. Pokombinuj z portami przełącznika. u mnie musiałem ustawić odwrotnie niż to wszyscy opisują (porty 1 i 2 zamienić miejscami). Na czaszy 60cm (Poznań) mam sygnał na ~80%, jakość ~70% z obu satelit.

0
  • #6 25 Cze 2007 20:48
    rysiekrysiek1
    Poziom 12