Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

MERCEDES 230 TE GAZ. Do czego służą regulacje? Jak ustawić?

bandyta 25 Jun 2007 07:25 1569 1
  • #1
    bandyta
    Level 11  
    Witam załozyłem instalację gazową do samochodu. Od początku działała zle instalacja ma dwa tygodnie . Reklamowałem dwa razy ale po ich regulacji było coraz gorzej. Wziełem się do regulacji sam znalazłem taki punkt w którym dało się jeżdzić jakotako......
    Znowu zareklamowałem i po ich regulacji znowu du....a !!!! . W drodze na gazie strzelił mi i przestał jechać .... udało mi się go jakoś odpalić i wdepniętym pedałem gazu do dechy zjechałem na 4000 obrotów do domu cudem.... myślałem że rozpad się wtrysk. W warsztatach oceniano koszty telefonicznie od 2000 zł na "- WITAJ KLIENCIE "
    Przed zamontowaniem gazu musiałem wymienić kable, świece, kopułkę, palec były zepsute wymieniłem na BERU .
    Podniosłem więc maskę i zaczełem się przygladać uszkodzeniu ...przez przypadek znalazłem stronę w internecie że może trzeba umyć silnik krokowy bo przecież wcześniej gasł mi na gazie i nie miał obrotów gasł cały czas ,/zamontowano mi emulator i też kicha/ . Znalazłem więc ten silnik ...i wtedy zobaczyłem gumę która powinna byc podłączona gdzieś ???? ale gdzie ????
    Zaczęłem szukać idoszukałem się od spodu gumy /membramy/ która ma dziurę okrągłą i tam ten wężyk powinien dochodzić ale nie ma jak tego połaczyć ...bo jak się okazało łącznik gumy/membramy/ i tego wężyka wystrzelił sobie gdzieś przy strzale gazu ,a węzyk leżał na rozruszniku.
    Pojechałem do Mercedesa i zakupiłem łącznik tego wężyka i membramy za jedyne 8zł i nową gumę za jedyne 35 zł. Samochód zaczął pracować należycie. Więc moje pytanie zostałem z problemem takim samochód w całym zakresie bracuje OK przestał gasnąć spala 14L gazu po mieście ale .... przy temperaturze delikatnie ponad 80 stopni gaśnie sporadycznie i sam nabiera obrotów aż do 3500 obrotów sam się uspakaja po minucie a potem jest OK. Została regulacja parownika mam śrubkę wkręcaną którą reguluje się obroty i śrubę w parowniku na ampul do czego słuzą te regulacje i jak to ustawic bo jestem pewny że w tym tkwi problem
    Za wszelkie info dziękuję.

    instalacja prosta BRC i emulator obrotów
  • #2
    magik332
    Level 24  
    witaj na reduktorze masz 2 śrubki do regulacji , biegu jałowego . Jedna to naprężenie membrany a druga to stała dawka gazu nie zależna od podciśnienia .Na wężu gumowym regulujesz registrem moc a zużycie ,najlepiej jak sobie przykręcisz tak jak nie chce jechać i wykręcaj po pół obrotu tak aż będzie jechał normalnie .