Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Cr 125 Problem z prądami???

mejki 25 Cze 2007 14:29 5221 11
  • #1 25 Cze 2007 14:29
    mejki
    Poziom 11  

    Witam kolegów:)
    Mój problem wiąże sie z niedawno zakupioną Honda cr....
    oddałem ja do mechanika(pseudo) i ten wymienił tłok, łożysko igiełkowe po czym stwierdził że już wszystko będzie OK, a niestety nie jest.
    Mianowicie początkowo nie chciała wchodzi na wysokie obroty... a teraz to już w ogóle nie chce palić pomimo tego iż iskra jest.
    Moje pytanie związane jest z tym jak skutecznie sprawdzić moduł zapłonowy i cewki.... Może ktoś wie jakie wartości powinny mieć.
    Jeśli ktoś może pomóc to bardzo proszę ...
    Pozdrawiam

    0 11
  • #2 25 Cze 2007 14:45
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    nie bardzo rozumiem po co chcesz sprawdzać cewki i moduł jeżeli jest iskra

    0
  • #3 25 Cze 2007 16:50
    dabu
    Poziom 31  

    Jeśli oddałeś ją do pseudo mechanika to teraz masz narobione... Trzeba się znać chociaż trochę na tych silnikach, to nie jest komar... Prawdopodobnie źle ma coś złożone. Zacznij od regulacji gaźnika. Tłok ma dobrą selekcje czy kupiłeś taki sam jak poprzednio był ?

    0
  • #4 25 Cze 2007 18:37
    mejki
    Poziom 11  

    Witajcie.
    Tłok który teraz jest założony to Vertex.... (dobrze dobrany bo w hondzie). A co do prądów to iskra jest ale skąd pewność że
    "nie ginie"(np kabel ma przebicie). chce sam od początku zacząć instalację a nie ma sensu kupować cewek nowych(trochę kosztują) skoro mogą być dobre (jakieś tam wartości mają).Osobiście obstawiam moduł(ale nie wiem jak go zbadać).
    A co do gaźnika próbowałem ustawić mieszankę ale nic z tego ;/ zero poprawy....

    0
  • #5 25 Cze 2007 18:48
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    mejki napisał:
    Osobiście obstawiam moduł(ale nie wiem jak go zbadać)

    źle obstawiasz (moduł jest sprawny)
    mejki napisał:
    A co do gaźnika próbowałem ustawić mieszankę ale nic z tego

    tutaj też raczej nie będzie problemu (chyba że po twojej "regulacji")
    moim zdaniem problem natury mechanicznej.
    Jak wygląda świeca (zalana, sucha?)

    0
  • #6 25 Cze 2007 19:46
    Albercik 321
    Poziom 25  

    Ja bym sprawdził kompresję w cylindrach a w szczególności na tym który był wymieniany.No i oczywiście świece,czy na nich jest iskra,bo nie napisałeś czy je sprawdzałeś.A czy masz przebicie,obojętnie gdzie - czy na kablach zapłonowych,czy na cewce,to łatwo to sprawdzić jak jest ciemno.A najbardziej odpowiednią porą jest wilgotny wieczór.Może być też tak,że iskra jest,ale za słaba.Jaki ma kolor - czerwonawy czy jasnoniebieski?No i powinna ona przeskoczyć i dość wyraźnie "szczelić",jeżeli przyłoży się końcówkę przewodu w odległości około 3 mm od obudowy.No i jest jeszcze sprawa regulacji zaworów.

    0
  • #7 25 Cze 2007 20:16
    mejki
    Poziom 11  

    goldwinger- widzę ma mnie za całkowitego "idiotę". Co do świec to na 4 próbowałem (2 NGK i 2 Bosch)i to samo a regulacja po wymianie tłoka nie była, tylko przed.

    0
  • #8 25 Cze 2007 21:31
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    jeżeli kolega tak to zrozumiał to przepraszam.
    życzę powodzenia w naprawie

    0
  • #9 25 Cze 2007 22:52
    dabu
    Poziom 31  

    Powiedz jaki kolor ma świeca po która pracowała w cylindrze. Jeśli twierdzisz ze to wina zapłonu to najpierw ściągnij magneto i sprawdź co pod nim jest. Według mnie jeśli iskra jest to będzie wina złego złożenia lub złego dobrania tłoku. Powiedz z jakiej przyczyny miałeś remont ?

    0
  • #10 26 Cze 2007 00:00
    mejki
    Poziom 11  

    Remont był z powodu tego iż jest to motor z 1995 roku.. Po zakupie nie pracował tak jak powinien(tłok który był wcześniej był założony odwrotnie(tzn. strzałką skierowany ku gaźnikowi), i motor nie miał mocy.Iskra ma kolor ledwo niebieski, a świeca powinna być brązowawa a była czarna(według mnie to coś z zapłonem jest nie tak).Wcześniej woziłem sie MZT kami itp. I troszkę się w motorach obracam :)

    0
  • #11 28 Cze 2007 20:03
    dabu
    Poziom 31  

    Jeśli masz świece czarną to nie oznacza zapłon, bardziej bym stawiał na złą mieszankę lub na to żę bierz olej. To ze był tłok odwrotnie założony to nie ma nic do tego iż źle chodził, jedynie mogły sie pierścienie połamać. Powiedz czy kupiłeś taki sam tłok, czy większy ?

    0
  • #12 02 Lip 2007 13:59
    mejki
    Poziom 11  

    tłok jest o 0.2 mm większy.

    0
  Szukaj w 5mln produktów