Witam. Przyjąłęm do naprawy Alfę 146 1.6 boxer. Gość jeździł ponad pół roku na trzech cylindrach. Okazało się,że wypalił się przewód zapłonowy w gnieździe cewki czwartego cylindra. Zakupiłem nową cewkę, przewody zapł. i świece. Po zmontowaniu i odpaleniu zaświeciła się kontrolka wtrysku i silnik dalej kulał na czwarty gar. Prowadzone "śledztwo" wykryło jeszcze przestawiony rozrząd o dwa ząbki na lewym rzędzie cylindrów. Po ustawieniu praca się poprawiła ale i tak czwatry cyl. fiksuje. okazało się też że kontrolka zaświeciła się przez nową cewkę - komp wywala "zwarcie do masy" w cewce na jednym z cylindrów, ciekawe jest też to że oznaczenie nr cylindra na gniazdach WN cewki jest nieprawidłowe. musiałem zamienić miejscami dwa kable. Założyłem nie taki typ cewki czy trafiłem na bubla?