Witam.
Mam kłopot ze zrobieniem dolotu.
Silnik c20ne z omegi, i ten wieeelki przepływomierz, przez niego nie mogę zmieścić się ze stożkiem (normalny filtr odpada - brak miejsca).
Postanowiłem włożyć stożek za zderzak, przepływomierz został na starym miejscu, wydłużony jest odcinek stożek-przepływomierz.
Niestety ta kompozycja nie jest trafna, silnik lepiej ciągnął, gdy stożek był zaraz przed przepływomierzem.Teraz zgubił "dół"....
Teraz pytanie, czy lepiej zostawić po staremu i tylko zrobić osłonę od kolektora, czy można kombinować z przedłużeniem dolotu nad skrzynię, tam mam sporo miejsca.
Czy są jakieś zależności, wzory na konstruowanie dolotu?
Czy przepływomierz musi być jednak zaraz przy stożku?
Pozdrawiam.
Mam kłopot ze zrobieniem dolotu.
Silnik c20ne z omegi, i ten wieeelki przepływomierz, przez niego nie mogę zmieścić się ze stożkiem (normalny filtr odpada - brak miejsca).
Postanowiłem włożyć stożek za zderzak, przepływomierz został na starym miejscu, wydłużony jest odcinek stożek-przepływomierz.
Niestety ta kompozycja nie jest trafna, silnik lepiej ciągnął, gdy stożek był zaraz przed przepływomierzem.Teraz zgubił "dół"....
Teraz pytanie, czy lepiej zostawić po staremu i tylko zrobić osłonę od kolektora, czy można kombinować z przedłużeniem dolotu nad skrzynię, tam mam sporo miejsca.
Czy są jakieś zależności, wzory na konstruowanie dolotu?
Czy przepływomierz musi być jednak zaraz przy stożku?
Pozdrawiam.