Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager, schemat zasilania tablicy i immo

procekkk 02 Lip 2007 21:55 42216 45
  • #31
    milejow
    Poziom 43  
    To auto ma oddzielny zespol ogrzewania/chlodzenia dla tylu auta?Na moim schemacie piny14 i 16 steruja silnikiem rozdzialu nawiewu dla tylu nadwozia
  • TermopastyTermopasty
  • #32
    LAMBDA
    Poziom 17  
    ...tego niewiem...ale na tym panelu byl osobny potencjometr co miał oznaczenie symbol wiatraka i napis RR - Rear ......?...ale panel byl pewnie od wersji z takim ogrzewaniem....a w tym aucie brak tej opcji pewnie...
  • #33
    datatomek
    Poziom 26  
    No to w końcu który jest to rocznik, i z jakim wyposażeniem powinien być? Bo jak 96 to na pewno połączenia są inne niż 98. Ponad to jeśli 98, to zależy jaka wersja. Wszystkie były wyposażone w VTSS czyli theft security, a opcjonalnie w immobilizer czyli cały system SKIS. Piszę dlatego bo w tej wersji na wtyczce tej 21 pinowej od modułu A/C HC przechodzi linia CCD. Ponad to niektóre auta miały kontroler "zone control" , a niektóre nie. Dlatego może być instalacja od tylnych nawiewów, a ktoś grzebał i pozmieniał dlatego coś jest nie tak.
  • #34
    piter2004
    Poziom 17  
    Chodzi mi o podłączenia do body komputera do voyager rok 98
    Z drugiej strony body komputera jest niebieska wtyczka która idzie
    pózniej do modułu z przekażnikami w sumie chyba tam jest główne zasilanie
    moze ktos ma rozpiske tej niebieskiej wtyczki potrzebuje gdzie tam są takie
    zasilnia jak głowne 12v i po zapłonie?
  • TermopastyTermopasty
  • #35
    jadwtr
    Poziom 2  
    Jak migają kontrolki od klimy czy wycieraczek na panelu środkowym to trzeba zrobić ich kalibrację.
    Przekręcić kluczyk, nawiew na szybę, Nadmuch na max, przycisnąć i przytrzymać kilka sekund skrajne przyciski w poziomie,
    Drugi test to samo ale skrajne przyciski w pionie.
    po kalibracji wszystko wraca do normy.
    Voyager 2,0 r. 1998 SOHC
  • #36
    andzia6612
    Poziom 2  
    Witam mam wielki problem z moim autem. Chrysler voyager 2.5 TD rok 96/97. Jechałem autem i nagle auto zgasło. Od tamtej pory jak go próbowałem odpalić to pochodził chwilkę i znowu zgasł. tak było kilka razy. mrógały kontrolki na panelu klimatyzacji wycieraczki. Nie wiem co to może być. Może to coś z immobilizer. Proszę o pomoc. Walcze już z tym autem dwa miesiące. podaje emeil andzia6612(malpa)wp.pl

    Dodano po 2 [minuty]:

    Teraz już wogóle nie mogę odpalić auta. Byłem z tym autem w serwisie ale nie chciał sie połączyć z ich komputerem.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Myślałem że to pompa wtryskowa wymieniłem na inną dobrą pompę i dalej to samo.
  • #37
    procekkk
    Poziom 24  
    trzeba to dobrze zdiagnozowac zanim zaczniesz wymieniac polowe auta
  • #38
    andzia6612
    Poziom 2  
    Jak mam zdiagnozować co się dzieje skoro byłem w serwisie i nie chce wogóle połączyć się z komputerem. Proszę o jak najszybszą pomoc.
  • #39
    tocka
    Poziom 23  
    witam mam taki sam przypadek ale umnie nie ma komunikacji z BODy
    też nie pali ( zaczeło się od przetarcia przewodów na silniku i pęknięcia nagrzewnicy w samochodzie - po naprawie wiązki i potęcjometru maszyna zapalała i gasła a teraz rozrusznik nie kręci i świeci ALARM SET) silnik się komunikuje immo też tylko nie chodzi bODY sprawdziłem zasilanie jest , ale niema masy na przekaźnik rozrusznika .
    proszę o pomoc
  • #40
    tocka
    Poziom 23  
    witam znalazłem usterkę ( zimny lut na pinie zasilania w liczniku )
  • #41
    andrzejek1234567890
    Poziom 1  
    Witam
    Mam Voyagera rocznik 92, zgubiłem napięcie w aparacie zapłonowym, cewce, linii doprowadzającej napięcie, w niektórych gniazdach przekaźników, niektórych gniazdach bezpieczników

    zwracam się do was z prośbą o pomoc... cóż może się z nim dziać? ? ?

    Help:)
  • #42
    sikor83
    Poziom 14  
    Witam mam taki sam problem jak większość z was przy przekręceniu kluczykiem mruga i słychać gong ALARM SET przy próbie zakręcenia rozrusznikiem świeci BRAKE,
    tablica z licznikami przelutowana od klimy i nawiewów też, wtyczki sprawdzone, sporadycznie przy próbie kręcenia rozrusznikiem zdarza się że wycieraczki przednie się włączą. Gdzie szukać usterki co dalej Proszę o pomoc, dodam że auto nie było bite na 100%.
  • #43
    dobrydarek
    Poziom 1  
    mialem to samo alarm set i nic nawet rozrusznik nie gadal, rozebralem panel nawiewu odpiolem przewody i wszysto ok podpiolem i znowu alarm set. takn wiec wiem w czym rzecz, dziekuje za opis sytuacji tylko nie wiem gdzie bezposrednio przylutowc przewod ten co go upala zeby nie byl w tej wiazce. jak ktos wie z gory dziekuje za podpowiedz.
  • #44
    gelomeloman
    Poziom 11  
    Wiem że temat jest stary ale dodam ze swojego Voyagera, bo niedawno walczyłem z tym samym problemem.

    Dzięki waszym podpowiedziom zaglądałem w panel, immo itp.
    U mnie świecił ALARM SET i nie działały zegary.
    Popękane były luty we wtyku licznika.

    Auto pali
    Dzięki.
  • #45
    loopack
    Poziom 11  
    Alarmset naprawilem tak:

    Zimne luty na zegarach.

    Przeglad konsolki nawiewu, poprawilem luty.

    To nic dalo wiec dalej...

    Wyjalem komputer z nog kierowcy.
    Rozebralem az do kompa.
    Usunalem gesty kurz z procesora malego.
    Zafajdalem wd40 "pręty" bialych gniazd i pod nimi na styku z plyta. Wyplynelo duzo syfu.
    Zimne luty na wylocie tasmy do wtyczki kompa (z czarnej puszki).
    Dolutowalem cyny do ujsc do tasmy z bezpiecznikow i przekaznikow ( i reszty jak by co).
    Na plycie konpa zimny lud od kondensatora przy buzzerze.

    Zlozylem i odpala bez problemu, nawet zagrzalem kabine zostawilem na sloncu i po godzinie skwaru odpalil. Nic nie swiruje.
    Obstawiam zimne luty na kompie, do niebieskiego zlacza konpa i syfy na gniazdach kompa.
  • #46
    Artech
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Witam sorki ze ogrzewam kotleta.. :\ posiadam autko z 2001 roku 3.3 bezyna zmieniałem podświetlenie w panelu klimy nie po raz pierwszy i od tego momentu niemam sterowania kierunkami nawiewu panel pokazuje że steruje a nic się niedzieje klimatronik 3 strefowy ma ktoś schemat bo zawisło mi na nadmuch na szybę i nogi i co najgorsze nie steruje zimno ciepło