Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chrysler Voyager, schemat zasilania tablicy i immo

procekkk 02 Jul 2007 21:55 44880 45
  • #31
    milejow
    Level 43  
    To auto ma oddzielny zespol ogrzewania/chlodzenia dla tylu auta?Na moim schemacie piny14 i 16 steruja silnikiem rozdzialu nawiewu dla tylu nadwozia
  • #32
    LAMBDA
    Level 17  
    ...tego niewiem...ale na tym panelu byl osobny potencjometr co miał oznaczenie symbol wiatraka i napis RR - Rear ......?...ale panel byl pewnie od wersji z takim ogrzewaniem....a w tym aucie brak tej opcji pewnie...
  • #33
    datatomek
    Level 26  
    No to w końcu który jest to rocznik, i z jakim wyposażeniem powinien być? Bo jak 96 to na pewno połączenia są inne niż 98. Ponad to jeśli 98, to zależy jaka wersja. Wszystkie były wyposażone w VTSS czyli theft security, a opcjonalnie w immobilizer czyli cały system SKIS. Piszę dlatego bo w tej wersji na wtyczce tej 21 pinowej od modułu A/C HC przechodzi linia CCD. Ponad to niektóre auta miały kontroler "zone control" , a niektóre nie. Dlatego może być instalacja od tylnych nawiewów, a ktoś grzebał i pozmieniał dlatego coś jest nie tak.
  • #34
    piter2004
    Level 17  
    Chodzi mi o podłączenia do body komputera do voyager rok 98
    Z drugiej strony body komputera jest niebieska wtyczka która idzie
    pózniej do modułu z przekażnikami w sumie chyba tam jest główne zasilanie
    moze ktos ma rozpiske tej niebieskiej wtyczki potrzebuje gdzie tam są takie
    zasilnia jak głowne 12v i po zapłonie?
  • #35
    jadwtr
    Level 2  
    Jak migają kontrolki od klimy czy wycieraczek na panelu środkowym to trzeba zrobić ich kalibrację.
    Przekręcić kluczyk, nawiew na szybę, Nadmuch na max, przycisnąć i przytrzymać kilka sekund skrajne przyciski w poziomie,
    Drugi test to samo ale skrajne przyciski w pionie.
    po kalibracji wszystko wraca do normy.
    Voyager 2,0 r. 1998 SOHC
  • #36
    andzia6612
    Level 2  
    Witam mam wielki problem z moim autem. Chrysler voyager 2.5 TD rok 96/97. Jechałem autem i nagle auto zgasło. Od tamtej pory jak go próbowałem odpalić to pochodził chwilkę i znowu zgasł. tak było kilka razy. mrógały kontrolki na panelu klimatyzacji wycieraczki. Nie wiem co to może być. Może to coś z immobilizer. Proszę o pomoc. Walcze już z tym autem dwa miesiące. podaje emeil andzia6612(malpa)wp.pl

    Dodano po 2 [minuty]:

    Teraz już wogóle nie mogę odpalić auta. Byłem z tym autem w serwisie ale nie chciał sie połączyć z ich komputerem.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Myślałem że to pompa wtryskowa wymieniłem na inną dobrą pompę i dalej to samo.
  • #37
    procekkk
    Level 24  
    trzeba to dobrze zdiagnozowac zanim zaczniesz wymieniac polowe auta
  • #38
    andzia6612
    Level 2  
    Jak mam zdiagnozować co się dzieje skoro byłem w serwisie i nie chce wogóle połączyć się z komputerem. Proszę o jak najszybszą pomoc.
  • #39
    tocka
    Level 24  
    witam mam taki sam przypadek ale umnie nie ma komunikacji z BODy
    też nie pali ( zaczeło się od przetarcia przewodów na silniku i pęknięcia nagrzewnicy w samochodzie - po naprawie wiązki i potęcjometru maszyna zapalała i gasła a teraz rozrusznik nie kręci i świeci ALARM SET) silnik się komunikuje immo też tylko nie chodzi bODY sprawdziłem zasilanie jest , ale niema masy na przekaźnik rozrusznika .
    proszę o pomoc
  • #40
    tocka
    Level 24  
    witam znalazłem usterkę ( zimny lut na pinie zasilania w liczniku )
  • #41
    andrzejek1234567890
    Level 1  
    Witam
    Mam Voyagera rocznik 92, zgubiłem napięcie w aparacie zapłonowym, cewce, linii doprowadzającej napięcie, w niektórych gniazdach przekaźników, niektórych gniazdach bezpieczników

    zwracam się do was z prośbą o pomoc... cóż może się z nim dziać? ? ?

    Help:)
  • #42
    sikor83
    Level 14  
    Witam mam taki sam problem jak większość z was przy przekręceniu kluczykiem mruga i słychać gong ALARM SET przy próbie zakręcenia rozrusznikiem świeci BRAKE,
    tablica z licznikami przelutowana od klimy i nawiewów też, wtyczki sprawdzone, sporadycznie przy próbie kręcenia rozrusznikiem zdarza się że wycieraczki przednie się włączą. Gdzie szukać usterki co dalej Proszę o pomoc, dodam że auto nie było bite na 100%.
  • #43
    dobrydarek
    Level 1  
    mialem to samo alarm set i nic nawet rozrusznik nie gadal, rozebralem panel nawiewu odpiolem przewody i wszysto ok podpiolem i znowu alarm set. takn wiec wiem w czym rzecz, dziekuje za opis sytuacji tylko nie wiem gdzie bezposrednio przylutowc przewod ten co go upala zeby nie byl w tej wiazce. jak ktos wie z gory dziekuje za podpowiedz.
  • #44
    gelomeloman
    Level 11  
    Wiem że temat jest stary ale dodam ze swojego Voyagera, bo niedawno walczyłem z tym samym problemem.

    Dzięki waszym podpowiedziom zaglądałem w panel, immo itp.
    U mnie świecił ALARM SET i nie działały zegary.
    Popękane były luty we wtyku licznika.

    Auto pali
    Dzięki.
  • #45
    loopack
    Level 12  
    Alarmset naprawilem tak:

    Zimne luty na zegarach.

    Przeglad konsolki nawiewu, poprawilem luty.

    To nic dalo wiec dalej...

    Wyjalem komputer z nog kierowcy.
    Rozebralem az do kompa.
    Usunalem gesty kurz z procesora malego.
    Zafajdalem wd40 "pręty" bialych gniazd i pod nimi na styku z plyta. Wyplynelo duzo syfu.
    Zimne luty na wylocie tasmy do wtyczki kompa (z czarnej puszki).
    Dolutowalem cyny do ujsc do tasmy z bezpiecznikow i przekaznikow ( i reszty jak by co).
    Na plycie konpa zimny lud od kondensatora przy buzzerze.

    Zlozylem i odpala bez problemu, nawet zagrzalem kabine zostawilem na sloncu i po godzinie skwaru odpalil. Nic nie swiruje.
    Obstawiam zimne luty na kompie, do niebieskiego zlacza konpa i syfy na gniazdach kompa.
  • #46
    Artech
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Witam sorki ze ogrzewam kotleta.. :\ posiadam autko z 2001 roku 3.3 bezyna zmieniałem podświetlenie w panelu klimy nie po raz pierwszy i od tego momentu niemam sterowania kierunkami nawiewu panel pokazuje że steruje a nic się niedzieje klimatronik 3 strefowy ma ktoś schemat bo zawisło mi na nadmuch na szybę i nogi i co najgorsze nie steruje zimno ciepło