Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regulacja głośności, basu i sopranu do TDA7294

slodkie_ciacho 28 Cze 2007 22:50 2632 4
  • #1 28 Cze 2007 22:50
    slodkie_ciacho
    Poziom 15  

Witam
    Nie znam się za bardzo na elektronice-potrafię zrobić coś tylko według schematu.
    Chciałem złożyć wzmacniacz do subwoofer'a na TDA7294. I nie wiem jak zrobić regulację głośności i barwy. Czy ten schemat jest ok? Poskładałem go sam z innych schematów. Nie znalazłem żadnego schematu który by odpowiedział na moje pytanie. Głównie chodzi mi o regulację basu i sopranu i czy transformator TS120/1 z Radmora 5102 da radę na tego TDA, ewentualnie ile mocy wyciągnąłbym na nim przy obciążeniu 4ohm? Oraz jaki duży radiator zastosować?-chodzi mi konkretnie o wymiary licząc że będzie dodatkowo wentylator żeby nie musiał być za duży. W przyszłości może zmienię trafo jeśli to by mi nie wystarczało, ale myśle że na początek będzie ok.
    Z góry dzięki. Pozdrawiam!

0 4
  • Pomocny post
    #2 28 Cze 2007 23:01
    Helmans
    Poziom 20  

Witam. Na tym schemacie widze 2 potencjometry. Tu masz dobry schemat http://www.elektroda.net/audio/regsygnaudio.html.. Z tego transformatora to może ci dać tak gdzies 2x30watt
    do 2x40 watt. Ten schemat co ci dałem posiada jeszcze balans ale tego nie będziesz potrzebował. Jeśli budujesz subwoofer to po co ci regulacja dla tonów wysokich?. Jak ci nie odpowiada ten schemat co ci dałem (chciałem dać taki a parametrach podobnych do twojego) To poszukaj takiego którym możesz regulować tylko basy i głośnośc bo po co sobie utrudniać sprawe. Pozdrawiam Helmans

0
  • #3 28 Cze 2007 23:12
    slodkie_ciacho
    Poziom 15