Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z serwisem sacel. Długa naprawa telefonu.

04 Lip 2007 13:13 1122 8
  • Poziom 2  
    widzę ze ludzie tez maja problem z serwisem sacel.oddalam telefon do naprawy 25.o5.2007 .dziś jest 04.07.2007 a telefonu jak nie mam tak nie mam.nie wiem co mam robić.może ktoś mi pomoże co mam począć.

  • Poziom 29  
    ale niechca oddac telefonu czy nie zrobiony jeszcze??
  • Poziom 2  
    zawsze coś kręcili.jak sie dzwonilam to mowili ze już czeka na wysyłkę ,jak sprawdzałam status to pisalao ze naprawiony.jak zadzwoniłam to powiedzieli ze zostałam wprowadzona w blada i telefon czeka na test i tak w kolko.nawet przestali odpisywać na moje e-maile ,odrzucali je.aż dziś dopiero sprawdziłam ze został wysłany.ciekawa jestem czy sprawny,już nigdy więcej nie dam do naprawy do tego serwisu.

  • Poziom 29  
    to jeszcze masz szczescie ze oddali. ja kiedys oddalem telefony do serwisu w brzegu (oczywiscie wysylka poczta) i do dzisiaj nie mam ich spowrotem a telefony wtedy z wyzszej polki nokia 7610 i t610 ale trudno moj blad i moja starta. teraz juz nie mam do zadnego serwisu zaufania
  • Poziom 12  
    Czemu wysyłacie telefony do serwisu? Nie macie jakiegoś w waszej okolicy? Wted sprawa jest prostsza

  • Poziom 29  
    no mialem serwis w poblizu ale konkurencyjne ceny!! kazdy chce jak najtaniej
  • Poziom 12  
    w każdym normalnym serwisie można się dogadać, a jak cena jest zbyt atrakcyjna to albo wałek albo serwisant wogóle nie ceni swojej pracy a wtedy jego umiejętności mogą być wątpliwe
  • Poziom 17  
    u mnie w mieście jest taki koleś co bierze fony do naprawy i potem mówi że sie nie dało naprawić albo jak znajomy oddawał na ściągnięcie sima jak pamiętam k800 to nie chciał oddać. przyszedł z dwoma karkam dostał w łeb to się znalazł sam go używał już. z moja była laska dała do niego telefon po zalaniu i powiedział że nie da sie zrobić była to e398 gdy ja poznałem to mi go przyniosła. okazało się że jednego scalak nie ma i paru drobnych elementów (ciekaw jestem czy czy przypadkiem nie zmienił płyty mógł mieć jakiegoś dawce organów i tak oddał jej go
  • Poziom 18  
    tuptus1 napisał:
    widzę ze ludzie tez maja problem z serwisem sacel.oddalam telefon do naprawy 25.o5.2007 .dziś jest 04.07.2007 a telefonu jak nie mam tak nie mam.nie wiem co mam robić.może ktoś mi pomoże co mam począć.


    tak szczerze to mozesz tylko czekać albo uprzykrzać się sacelowi az telefon wróci z centrali serwisowej.
    Pod względem długości naprawy nie mozesz złożyć reklamacji ze względu na warunki gwarancji.

    Myśle ze mozesz reklamowac sposób w jaki Cię potraktowano w centrali serwisowej "wprowadzajac Cie w bład"
    Obsługa reklamacji NOKIA (w dni powszednie w godzinach od 8-18):
    tel. (0-22) 541 9700
    fax (0-22) 541 9800