Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nokia 6630 z Vodavone i zabezpieczenie karty sim

06 Lip 2007 10:48 1334 9
  • Poziom 16  
    witam, mam taką 6630 z Vodavona bez simloka ale nie można włożyć innej karty sim bo odrazu ja odrzuca - nawet pinu nie mozna wstukac - jak to ominac? simloka ściągałem ale nic to nie daje. Moze przefleszować? przebrandować? da to coś? Prosze o podpowiedz jak to ominąć?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    prawdopodobnie flesz zaradzi jak smoka nie ma ..:)

    Dodano po 15 [sekundy]:

    a resetowałeś kod ??

    Dodano po 28 [sekundy]:

    i full resety robiłeś??
  • Poziom 27  
    Nic nie słyszałem o żadnym zabezpieczneniu karty sim oprócz simlocka albo kodu aparatu.
  • Poziom 12  
    moze kradziony telefon :)
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A moze poszli do lasu?
    Najprosciej bedzie, jak kolega napisze nam co tez wyswietla sie na telefonie po wlozeniu karty sim. Na forum raczej nie ma wrozbitow, wiec nie ma co liczyc na pomoc przy tak skapym opisie problemu.
    Tomasz WL
  • Poziom 16  
    nie ma nikt pomysłu jak sobie z tym poradzić? czy wogóle da rade ominąć to zabezpieczenie czy telefon jest skazany na karty z Vodavona?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    tomek4321 napisał:
    nie ma nikt pomysłu jak sobie z tym poradzić? czy wogóle da rade ominąć to zabezpieczenie czy telefon jest skazany na karty z Vodavona?




    skoro tak to telefon ma simlocka :)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Spec od GSM
    wydaje mi sie ze jak by mial ubity certyfikat to by mu karty z vodafony nie przyjmowal , najlepiej jak kolega opisze krok po kroku co sie dzieje z fonem i jakie sa informacje na wyswietlaczu
  • Poziom 16  
    koledzy - z tego co ja sie orientuje to Vodavone zabezpiecza swoje telefony zamiast simlokiem to jakby simlokiem na swoje karty. Telefon pod programem pokazuje NOT LOCKET - ale przyjmuje tylko karte Vodavona i działa z nią poprawnie. Wkładając inną karte (z innej sieci) z pinem (to przed wpisaniem pinu) lub bez wywala napis po niemiecku że karta sim nie przyjęta. Już bardziej chyba nie moge tego opisać. Telefonu nie mam przy sobie teraz ale za kilka dni znów do mnie trafi i chcę uzyskać jakąś odpowiedz na temat tego zabezpieczenia.