Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dodatkowye chlodzenie Amplitunera Technics

nostromo2 07 Jul 2007 13:22 2251 4
    nostromo2
    Level 10  
    Witam, od dosc dlugiego czasu jestem posiadaczem amplitunera Technics SA AX540. Wszystko gra, poza tym ze sprzet sie grzeje.
    Doczytalem sie na forum iz to normalne, ale jest tez mozliwosc zamontowania dodatkowego wentylatora
    A wiec bardzo prosze o rade jak to zrobic, gdzie go podlaczyc, jakie ma miec napiecie i cala reszte, ktora pominalem
    Z Elektroniki jestem laik, chociaz nie do kwadratu, bo co nieco wiem:)
    Gdzie proponujecie go umiejsciowic i w ktora strone ma pchac powietrze.
    Domyslam sie iz wyciagac to cieple, ale nie jestem pewnie.
    Prosze o rade
    Pozdrawiam
    jurekN
    Level 22  
    Wentylatorek z komputera na 12V znaleść w zasilaczu odpowiednie napięcie i podłączyć do zasilacza wzmacniacza
    jersey69
    Level 34  
    Witam !

Przecież ten amplituner posiada wentylator i to całkiem wydajny , więc w jakim celu chcesz zakładać drugi ? To już prędzej odkurz radiator i doloty - poprawisz odprowadzanie ciepła .

pozdrawiam
    Malas1984
    Level 29  
    Dziwne ;-) a jak dziala ten wentylator? Caly czas? czyod momentu gdy przywalisz troche tym wzmakiem w kolumny? jak ta druga opcja-to normalne-mialem Technicsa SA-GX180 i w nim tak wlasnie jest - po cichu jak sluchalem to sie grzal-byl bardzo cieply-tak to nazwe-nie palilo sie ;-) zas jak mu depnalem to wentylator w ciagu chwili go ochlodzil-ze wogole prawie reka nie czulem zadnego ciepla. Jak walilem muza przez caly dzien na caly regulator-to bylo chlodniejsze niz jak bylo po cichu zapuszczone radio czy tez muza z kompa ;-) Tak jak Ci wczwsniej koledzy napisali- oczysc go w srodku-radiator,wentylator i doloty.
    nostromo2
    Level 10  
    Radiator wyczyszczony na blysk, wentylatorek przeczyszczony oraz caly srodek sprezonym powietrzem.