Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neptun 705 brak koloru

deo$eg 30 Paź 2003 09:41 793 0
  • #1 30 Paź 2003 09:41
    deo$eg
    Poziom 12  

    Witam

    Tu chciałbym rozwinąć temat z Bazaru o Neptunie 705
    Problem jest taki ze nie ma Koleru wogule.A stało sie to tak:
    Uszkodziła sie matryca RGB A232 którą wymieniłem wraz z wszystkimi tranzystorami BF459 i było prawie ok .to znaczy nie mogłem wyregulować składowych stałych co było jak sie pózniej oikazało spowodowane faktem iz zrobiłem małe zwarcie (podczas wymiany A232 na TDA2532) miedzy 5 i 6 nózka tego układu i sie po chwili cos zjarało.Kolor wcieło .Wymieniłem układ regulacji nasycenia MCA660 i dalej nic.wiec mniemam ze to cos w dekoderze poszło bo jak wytłumaczyc brak koloru?No chyba ze znów ten tda 2532 poszedł tego nie wziołem po uwage a jest to w sumie najbardziej prawdopodobne.
    Ciezka sprawa jest z pomiarem napiec na elementach tvika bo przecierz tam miedzy tymi modułami nie ma dostepu.Jak wy Fachowcy to robicie ?
    Traktuje naprawe tego telewizora jako edukacje własną (no i przychlebiam sie mojej dziewczynie ale cianko mi to idzie ;( )
    Wiec bradzo prosze o pomoc w tej sprawie
    Problem tez tkwi w tym ze elementów do tego TV to juz trudno dostac.Jedynie zdemobilu.

    pozdrawiam i zapraszam do dyskusji!!

    deo$eg

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME