Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tuning kadetta. Srodek od astry i

gw007 08 Lip 2007 17:55 4969 10
  • #1 08 Lip 2007 17:55
    gw007
    Poziom 20  

    Witam planuje zakup opla kadetta i przeróbki środka na astre I

    Na co muszę uważać i co zakupić?
    Co może nie pasować?
    Czy da sie podłączyć regulację ogrzewania i nawiewu od astry?

  • #2 13 Lip 2007 21:43
    lenin10
    Poziom 18  

    Zmierz szerokość wnętrza astry i kadzia i będziesz wiedział. Kupić musisz napewno cały kokpit- najlepiej ze wszystkimi plastikami i zaślepkami bo będą osobno drogie,liczniki,przełączniki, kratki, regilacje nawiewów itd.....
    Napewno nieobędzie się bez powżnych przeróbek - może niepasować rant kokpitu astry do szyby kadeta, może także być ine położenie kierownicy i dźwigni zmiany biegów. Ogólenie przeróbka pracochłonna i trudna ale lepiej włożyć środek od astry g - jeździ taki kabio po polsce

    a co do regulacji nawiewów - oczywiście że się da - trzeba troche pokombinować

  • #3 14 Lip 2007 13:01
    gw007
    Poziom 20  

    a jaka to g? kazdy f poleca

  • #4 14 Lip 2007 16:00
    marniu
    Poziom 25  

    za kadeta dasz grosze a za astrę z pierwszych lat tez dasz grosze , więc według mnie mija sie to z celem , astra G to astra 2

  • #5 14 Lip 2007 21:14
    lenin10
    Poziom 18  

    marniu napisał:
    za kadeta dasz grosze a za astrę z pierwszych lat tez dasz grosze , więc według mnie mija sie to z celem , astra G to astra 2


    marianu to właśnie jest tuning - jest to bardziej opłacalne od iągłej przebudowy komputera, bo samochodem przynajmniej można pojezdzic hehe

    gw007 środek od astry g jest poprostu dużo ładniejszy, no ale będzie on także dużo droższy od części do astry f
    Najlepiej to popytaj chłopaków z http://www.ktk.prv.pl/ - napewno w polsce już ktoś się w taką przeróbkę bawił. Musisz się także zaopatrzyć w rozpiskę pinów licznika od astry i kadeta żeby to podłączyć - chociaż bez tego rozszyfrujesz dużo żeczy zwykłym miernikiem

  • #6 01 Wrz 2007 22:45
    hitek
    Poziom 17  

    Szczerze mówiąc zgadzam się z Marniem. Sprowadzona Astra F przy dzisiejszych warunkach w Polsce kosztuje tyle co zarejestrowany Kadett. Moim zdaniem Kadett to relikt przeszłości i już niestety youngtimer dla kolekcjonerów. A co do tuningu, to owszem idea jest świetna, ale ilość rzeczy, które trzeba będzie zmienić, przerobić, dostosować, dokupić nie dość że zmarnuje Ci fundusze, które mógłbyś spokojnie wydać na "rozsądne" tuningowanie Astry, to jeszcze odbierze Ci chęć do kontynuowania tej przekładki i nic może z tego nie wyjść...
    Pozdrawiam

  • #7 03 Wrz 2007 09:56
    Krzysi0
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Deske z Astry F przelożysz bez problemu do Kadetta. Trzeba przerobić tylko jedno mocowanie przy podszybiu a konkretnie to je wyciać.
    Potem zostaje rzeźba z nadmuchami i takie tam pasowania.
    Z Astry G to już jest tak duża rzeźba że nie opłaca się nawet zaczynać.

  • #8 07 Wrz 2007 00:19
    lukasz2002
    Poziom 11  

    deska moze i pasuje ale juz boczki drzwi odpadaja chodz by przez to ze klamka do otwiernaia ma inna budowe i jest na lince a w kadziu na drucie sztywnym ... tyle wiem ;/

    ale daj znac jak ci idzie ....

    jestem ciekawy efektu :)

  • #9 07 Wrz 2007 09:26
    Krzysi0
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Do kadetta pasują boczki z nexii bez żadnych przeróbek.

  • #10 20 Lut 2008 11:49
    rakoczy42
    Poziom 18  

    z nexii bedzie o wiele latwiej niz z astry, podsufitka boczki fotele zerpo problemu z deska podbnie nawiewy troszke trzeba sie pogimnastykowac ,gdzies trafilem nawet na taki opis po kolei cvo i jak jak znajde to dorzuce linka

  • #11 22 Sty 2009 22:04
    fubus84
    Poziom 10  

    Odkopałem dinozaura.....
    wiem temat stary, ale ciągle jary :)

    Co do deski z aśki to istotnie jest w pl taki cabrio z decha od asi g
    a co do deski a aśki f to jest trochę węższa od kadziowej i trzeba lekko koło przedniej szyby ją podciąć.

    Sprawa generalnie nie taka trudna jak się wydaje ale wymagająca dużo cierpliwości, pomysłowości i posiadania jakich takich narzędzi i miernika.
    Wiązkę elektryczną zostawiasz kadettową tylko przerabiasz kostki przy wyłącznikach.

    Dokładny opis jest gdzieś w faq na www.ktk.pl