Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 1.4( c14nz)

09 Lip 2007 21:23 7775 15
  • Poziom 9  
    mam problem ! auto mi kopci i jest strasznie słabe...nie chce nawet wiedziec ile pali-ale jak wleje troche i jade na benzynie to widze jak wskazówka zmierza ku zeru:/co ciekawe autko bardzo dobrze jezdzi na LPG...juz mowie co zrobilem ...moze ktos mi pomoze...na poczatku byl wymieniony wtrysk bo lał przeokrutnie...nic to jednak nie pomoglo...dalej...wymienilem czujnik temperatury wody ktory podaje dane do komputera...nic nie pomoglo...zostal wymieniony TPS(czujnik polozenia przepustnicy) nic nie pomoglo...Jeden z Panów pracujacych w daewoo (bo sa to te same silniki) zaproponowal zmiane komputera...przetestowalem na zlomach 3 rozne komputery i nadal tak samo...swieze paliwo rownieznie pomoglo(shel V pover racing 100oktanów)...padła opcja nowa...moze pompa paliwa...pompe zmienilem ..nic nie dalo...filtr paliwa nowy i nic a i bez filtra tak samo bylo...przeplyw przez obydwa przewody od paliwa sa drożne...padla kolejno opcja na MAP SENSOR...testowalem 2 rózne i nic nie pomogło...wkoncu wymienilem swiece na NGK nr23(przystosowane do opla i jednoczesnie podobno najlepsze pod LPG-tak mi powiedziano) kable sa z lutego a dzisiaj mamy lipiec ale podkreslam ze na LPG autko smiga bez problemu...padla opcja na sonde lambda...sonda ok...zmieniona byla na nwa i auto pracuje tak samo dalej na Pb... autko bylo podpiete pod 3 rozne komputery na stacjach diagnostycznych i nic nie wykazalo(wszystko jak w nowym aucie) ostatnio sprawdzilem cisnienie na cylindrach i wynosi po 14 jednostek wiec miodzio...udalo mi sie uszczelnic wtrysk wraz z mieszalnikiem LPG od podstawy przy kolektorze...jestem juz zrozpaczony! jestem z czestochowy...jesli ktos cos wie lub ma pomysl to prosze o jakis post lub kontakt na gg 3710970 pozdrawiam Kuba


    ps
    dodam ze autko nie bierze oleju i nie jest to powodem kopcenia...lpg na miescie kolo 12 l na 100km a na trasie do nie wiecej niz 9l jadac powyzej 120km a klopot z benzyna nadal nie odszedl w zapomniane...dodam ze auto zawsze mi odpala na benzynie a po memencie przechodzi na LPG czyli tak jak powinno byc instalacja to Landi Renzo ale to nie ma nic do tego...
  • Poziom 13  
    wiem ze pisałeś ze na gazie jezdzi super ale sprawdz czy rozrząd nie jest przestawiony.
  • Poziom 9  
    rozrzad jest ok---sprawdzany byl 3 razy:/wszystko z nim ok a poza tym ma zrobione dopiero 20 tys km na nim...

    Dodano po 3 [minuty]:

    aha no i dodam jeszcze ze katalizato jest ok - nie jest zapchany i istnieje jeszcze w tym samochodzie...
  • Poziom 11  
    Witam!
    Sprawdz ciśnienie paliwa (regulator ciśnienia) oraz termostat
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    kubanos napisał:
    autko bylo podpiete pod 3 rozne komputery na stacjach diagnostycznych i nic nie wykazalo

    to chętnie zabrał bym im te "komputery" (bo im się nie przydają widać)
    check się zapala?
    sonda pracuje? bo sama podmiana nic nie daje w przypadku jakiejś usterki w jej obwodzie
  • Poziom 18  
    Miałem podobny przypadek w Fieści, przyczyną było zbyt wysokie ciśnienie paliwa na wtrysku, objawy takie jak u ciebie.
    Komp w tym przypadku nic nie pokazywał.
  • Poziom 9  
    hm...cisnienie bylo sprawdzane tylko na pompie...bylo ok a wczesniej byla wymieniona pompa...i tak jak zawsze bez zmian...check sie nie zapala...zapalal sie i pokazywal przed wymiana czujnika temp. a termostat nie ma nic do tego i zostal stary...obecnie tak jak mowie...check sie nie swieci...sonda pracuje ok bo bylo sprawdzane miernikami i pod kompem...dodam ze napiecie na wtrysk dochodzi i jest poprawne...przejscie do czujnika temp. tez jest...co dalej...??
  • Poziom 11  
    W dalszym ciągu stawiam na regulator ciśnienia
    Ciśnienie utrzymywane przez regulator 0,75 bara
    jakie jest napięcie przy nagrzanym silniku (85......110°C) czujnika temperatury (sygnał do komputera na złączu C10-A11)
    powinno być od 2,2......1,4V zależy jak nagrzany jest silnik
    jeśli chodzi o termostat niesprawny to silnik będzie dużo palił
  • Poziom 9  
    ok sprawdze jeszcze te popierdołke!!! ale zastanawia mnie to ze z gazem jest ok...i jesli bylby to termostat i auto bylo by nie dogrzane wiec chodzilo by na ssaniu i gazu wiecej tez by palilo...autko dogrzewa sie ładnie i trzyma temperaure podczas jazdy na przyzwoitym poziomie 95-97st.tak jest odkad go mam a minelo wlasnie 2 lata wiec termostat wykluczam...sprawdze jeszcze regulator Cisnienia i sie odezwe...wielkie dzieki!pozdro
  • Poziom 11  
    zainteresowany jestem finałem tej historii poniważ sytuacja wygląda tak samo tyko że ja już zrobiłem planowanie głowicy z gniazdami zaworów i szklankami wymiany jak wyzej świece czyjnik temperatury sonda lambda wtrysk kopułka przewody idalej pali jak smok, jak traktor odpala, kopci na czarno, jak stoję i dodam gazu to zgaśnie, jak jadę i wcisnę sprzęgło to albo 3000 obrotów/min albo zgaśnie



    czekam na odpowiedz co wyszło ?
  • Poziom 16  
    Sprawdż czujnik podciśnien ia w kolektorze ssącym, idzie do niego wężyk z kolektora ssącego.
  • Poziom 11  
    Sprawdź regulator ciśnienia paliwa czy nie przecieka
    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    mechanik mówi że to komputer czy żeczywiście jest to prawdopodobne i na ile
  • Poziom 16  
    Jest to prawdopodobne, ale wcześniej posprawdzałbym to co piszemy, czujniki , wyczyść układ dolotu i sprawdź szczelność. Jeszcze zawór recyrkulacji spalin sprawdź jak jest w tym silniku i ten regulator ciśnienia obowiązkowo.
  • Poziom 9  
    a wiec sprwa staela na tym ze nikt nie umial sie za to zabrac...sprawdzilem rozrzad czy nie jest przestawiony,,,wyszlo ze nie, wiec problem pozostal. siedzac w pracy z nudow zabralem sie za przestawienie zaplonu.i Tu wielki zwrot...autko ozylo...zupelnie inaczej sie jezdzi... 99% problemow minelo...pozostal 1% mianowicie...nie lubi paliwa z orlenu...dusi sie na nim..paliwo z shela bardzo toleruje szczegolnie 100 oktny...BP jak najbardziej...sprawdzilem kika razy...zakonczenie smieszne i prawdziwe lecz malo wiarygodne a jednak...autko na miescie polknelo przy spokojnej jezdzie 8 l benzyny caly czas rozgrzane. spalanie gazu po przestawieniu zaplony spadlo o ok 1l! to wszystko
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Teraz pewnie piszesz książkę o tych trzech specach co auto na komputerze badali...hehehe... Dobrze napisał Goldwinger, że trzeba im to zabrać....