Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez 1.6 GSI abimex dokończenie zamk forym polonez gsi

11 Lip 2007 15:26 3374 8
  • Poziom 9  
    Witam,

    Panowie mam pytanie. Gdy zapale auto na benzynie troszkę nie miarowo pracuje obroty sa poniżej 1000 silnik krokowy ok. (jak go wypne to obroty wskakuja na 2000). Po dodaniu mu gazu na obroty powyzej 4.500 i wiecej zaczyna przerywać. Jak auto pracuje na gazie silnik pracuje OK rowno i nie przerywa jak mu wejde na duze obroty. Co może być powodem takiego stanu?
    pozdrawiam sebastian.


    gsi jest tylko jeden wielopunkt abimeks. Wolne obroty są równe na benzynie miałóem je zawsze, teraz też są nie ma jakiś wielkich wachań to są minimalne wrecz delikatne szarpnięcia. Po wejściu na obroty powyżej 4500 brakuje mocy. Do 120-130km/h jest ok. 4500 tj około 135-i więcej km/h są szarpnięcia na gazie tego zjawiska nie ma. Tak jak kolega aliali napisał może być za małe ciśnienie na układzie i występują takie szarpnięcia. Wtryski sprawdziłem są ok. Więc zostaje chyba na 99% pompka szkoda tylko że żaden inż. nie przewidział tego że można byłoby ten problem usunąć z pozycji bagażnika po zdjęciu pokrywy pod kołem zapasowym ale niestety trzeba zdemonrować bak.


    Popraw błędy w temacie! <Błażej>
  • Poziom 11  
    gsi jest tylko jeden wielopunkt abimeks
    niebyło wielopunktu abimeksa, pozatym wielopunkt miał nazwe MPI

    Dodano po 1 [minuty]:

    też stawiałbym na pompe
  • Poziom 9  
    Czyli 1.6 Gsi/mpi jest na boshu? tak jak 1.4 16v mpi.
  • Poziom 11  
    abimeks to ten z cewkami zapłonowymi na lewym fartuchu(jednopunktowy wtrysk paliwa)
    jednopunktowy bosh, cewki ma na bloku,i okrągły filtr powietsza taki sam jak w abimeksie
    wielopunktowy bosh wygląda zupełnie inaczej,ma inny kolektor ssący i wydechowy no i kwadratowy filtr powietsza umieszczony na lewym fartuchu,trochę podobnie jak 1,4 rovera.
  • Poziom 9  
    OK. Teraz Pan mnie uświadomił, ja mam z tym prostokątnym filtrem powietrza-czyli to jest bosh coś mi się ubzdurało że to jest abimex. Dzięki bardzo za info. Czyli co jest Pan też takiego zdania co inni koledzy-pompa nie wydala? Da się ją rozebrać(jest to naprawialne) chodzi mi o sam silnik?
  • Poziom 11  
    Może to byc pompa, albo też złe pałiwo,przypchany filtr paliwa lub brudny "smok"na pompie. Albo też ECU nałapało błędów podczas jazdy na LPG. Zaczolbym od sprawdzenia cisnienia na wtryskiwaczach, to mniej pracochłonne niż wyjmowanie zbiornika. Pompy są raczej nienaprawialne w domowych warunkach.(silniczek pompy będzie sprawny, chodzi tu o mechanizm tłoczący paliwo)

    Dodano po 1 [minuty]:

    napędzany owym silniczkiem
  • Poziom 9  
    Ok. Dzięki za info. Pozdrawiam Pana serdecznie. Temat zakończony. Dzięki pozostałym internautom.:D
  • Poziom 2  
    Boze ludzie co Wy gadacie:
    1,6 GSi to jest wielopunkt firmy Delphi
    GLi to jest jednopunkt Abimex a w Plusach Boscha
    1,4 Rover to tez wielopunkt silnik z serii K16
    Pozdrawiam