Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo 18 16V GAz problem z wolnymi obrotami na gazie

11 Lip 2007 19:26 2916 7
  • Poziom 2  
    Witam !!!
    Mam problem z obrotami na gazie na benzynie fadnie chodzi .
    Wymienilem dzisiaj parownik ale nic nie pomoglo,bylem u fachowca od gazu myslalem ze mi ustawi ale nic nie mogl zrobic . odlaczalem silniczek i zamiast niego bralem przeletko z regulacja gazu ale sytuacja byla bez zmian !!!Prosze o pomoc!!!Moze byc to wina swiec albo przewodow
  • Poziom 10  
    świece i przewody raczej odpadaja... gdy zaczynaja padac świece to zazwyczaj pierwsze objawy sa na benzynie poniewaz bezyna jest mokra i łatwiej o przebicie, wiec skoro na benzynie chodzi to i na gazie powinien... prosze berdziej sprecyzowac problem... jaki jest gaz w samochodzie???? i czy chodzi tylko o wolne obroty czy jak????
  • Moderator Samochody
    a filtry od gazu kiedy kolega wymianial??
  • Poziom 2  
    Gaz zalozony ,,Landi" parownik zostal zminieony na,, Lovato" filterek wymieniony na nowy , filtr powietrza nowy , przewaznie chodzi mi o wolne obroty ,jeszcze cos , jak jest zimny to slabo wkreca w obroty na benzynie po przejechaniu 1km wszystko wraca do normy -tak sie robi na benzynie a na gazie ladnie otpala i dobrze wkreca tylko nie ma wcale obrotow!:cry::cry::cry:
  • Poziom 14  
    Witam
    jak są odcięte wtryskiwacze benzynowe?? na przekaźniku czy emulatorze??
    Jesli na przekaźniku to sprawdź czy nie na jednym jesli tak to odcięty musi byc plus i prawdopodobnie jest również odcięty plus do silnika krokowego (jest on wspólny z plusem wtryskiwaczy i po przelaczeniu na gaz poprostu silnik krokowy nie działa sprawdź czy przy silniku krokowym jest jesli dobrze pamiętam na czerwono-niebieskim 12v podczas pracy na gazie
    (przewód ten wychodzi z plastikowej listwy na kolektorze ssącym zaraz koło dużej kostki)

    Pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Odłącz 4 kostki od wtryskiwaczy paliwa i wtedy odpal na gazie. Jeżeli auto będzie działało poprawnie to uwalony masz emulator lub zle zrobione rozłączenie wtryskiwaczy, miałem takie przypadki.
  • Poziom 2  
    juz wszystko jest ok dzieki za podpowiedziiiiii
  • Poziom 2  
    Witram jeszcze raz prosze was o pomoc wymienielem parownik no i przez pewien czas bylo ok , wczesniej chodzil mi na benzynie na obrotach teraz juz nie chce nie wiem co sie dzieje? gdy razo wstane i pojde odpalic samochod przez 30s chodzi ok ale potem juz gasnie nie wiem co z tym fantem juz zrobic prosze o pomoc!!!!