Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prośba o pomoc z NSPro do Samsungów

14 Lip 2007 16:50 1101 4
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich.Jestem początkującym w temacie serwisowania telefonów poprzez boxy i po namowie kolegi ,który powiedział mi że na tym forum ktoś mi pomoże postanowiłem napisac posta.
    Ostatnio zakupiłem NSPro Box-a do Samsungów.Chciałem wgrać język polski do Samsunga X480.Zrobiłem tak :
    1.Poprzez przycisk Get Info] odczytałem informacje o telefonie.
    2.Przeszedłem do zakładki Flash-tam po ściągnięciu (na pulpit) z Supportu pliku z polakiem(chyba) załadowałem tylko do pola Flash.
    3.Nacisnąłem Flashing i poprosiło o włączenie telfonu -na kablu nie chciał się włączyć ,więc odłączyłem od kabla i włączyłem telefon podpiąłem znów .
    4.Wyskoczyła informacja o tym,że wgrywany jest flash -wówczas wyskoczył jakiś błąd ("An erros has occured...") i telefon ani się nie włącza wogóle.

Mam prosbę:
    1.Czy da się to postawić jakoś go na nogi??
    2.Bardzo proszę ,jeśli to możliwe,o napisanie jak flashować za pomocą tego urządzenia-może dysponujecie jakąś instrukcją??_teraz mam zrobić to samo w Samsungu C300 i się boję...
    Będę bardzo wdzięczny
  • Poziom 14  
    Napisz mi maila a w poniedziałek na pw postaram ci sie pomóc.
  • Poziom 16  
    1.jeżeli wgrywasz tylko langa to musi być zgodny z wersją softu
    2.na głównej stronie masz napisane jakiego kabla użyć i czy bateria ma być w środku.
    3. komunikat power on nie każe włączyć fona tylko nacisnąć włącznik
    4. jak uwaliłeś softem to i softem go postawisz

Dodano po 44 [sekundy]:

teraz raczej fulem go podniesiesz
  • Poziom 26  
    Wgraj fulla. Jeśli ten nie chce reagować na power itp podłącz go dopiero w momencie gdy o to prosi program.

Sprawdź też na UFSie jeśli dysponujesz nim.
  • Poziom 10  
    Dzięki chłopaki-zrobię to w poniedziałek.
    Tylko ,że.....: