Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gdy zasięg nie jest na full internet nie działa

16 Lip 2007 20:08 1160 4
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich,
    Mam pewien problem z siecią Wi-Fi. Otóż gdy korzystam z internetu i zasięg spadnie, laptop przestaje widzieć sieć i przestaje otwierać strony. Identyczna sytuacja na drugim kompie.
    Czy ktoś może wie czym to jest spowodowane, jestem laikiem jeśli chodzi o sieci.

Ustawienia na AP są standardowe
    Siec bez żadnych zabezpieczeń
    AP - Asmax AR 704-g
    Dostawca TP S.A.

Z góry dziękuje za pomoc.
  • Poziom 15  
    Jesli jestes laikiem to ciezko Ci bedzie poradzić sobie z tym samodzielnie. Na początek podaj więcej szczegółów ona temat samej sieci np: odległości miedzy antenami, typ kart sieciowych w komputerach i pozostałego sprzętu sieciowego oraz "topografię terenu". Na koniec zrob ping -n 1000 -l 1024 onet.pl i pokaż wynik. Jesli nie wiesz o czym mówię to lepiej zleć wykonanie sieci specjaliście.

P.S. Kazmod, cholerna racja! Sie czasem człowiek wkręci, to na oczywiste sprawy uwagi nie zwraca...
  • Poziom 10  
    A więc sprawa wygląda następująco:
    Sieć swoim zasięgiem ma docelowo obejmować dom. AP jest w jego centralnej części. Gdy np jestem w jednym pokoju i zasięg jest doskonały to wtedy Internet działa, gdy przejdę do innego pokoju i sygnał spada chociażby trochę, przestaje działać. Odległość pomiędzy AP a laptopem jest max. 10m.
    Karta sieciowa to Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network
    Ap jak już wcześniej napisałem ASMAX AR 704-g
    Nie wiem czy to pomogło w diagnozie ale mam nadzieje że tak.
  • Poziom 35  
    Pewnie ściany to żel-beton i dlatego tak spada zasięg.
  • Poziom 15