Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Combo basowe-jak podłączyć głośnik + -

20 Lip 2007 01:24 1899 9
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie

Jestem w trakcie renowacji comba basowego
    BILLSON STUDIO BAS 100 ( Nie wiem czy ktoś kojarzy ten sprzęt,bo jest wiekowy)
    Zakupiłem do niego nowy glośnik celestion truvox 1525. Być może to nieopłacalna inwestycja na tak stary sprzęt, ale jestem do niego przywiązany...

Na glośniku oczywiście pisze gdzie jest plus gdzie minus, ale na kablach które wychodzą od wzmacniacza nie ma oznaczeń + / -
    Nie znam się na czymś takim i (pewnie śmiesznie to zabrzmi) Sprawdziłem napięcie prubówką mając nadzieje ze ten który jest plusem będzie mi się świecił a ten który minusem nie bedzie świecił...
    I Świecą oba tak samo !
    Czy to znaczy że coś jest nie tak ?
    W jaki sposób sprawdzić gdzie + - ?

Combo basowe-jak podłączyć głośnik + -
    [url=https://obrazki.elektroda.pl/33_1184887204.jpg][img]https://obrazki.elektroda.pl/
    Naprawdę będe bardzo wdzięczny
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    Jak podłaćżysz biegunowość odwrotnie to głośnik bedzie wchodził ddo środka a jak dobrze to bedzie wychodiził na wierzch...(chodziż że tego prawie nie widać)
  • Poziom 9  
    Dziękuje bardzo za porady.Zrobiłem tak jak pisaliście i jest ok.Nie musiałem nawet podłączać gitary, wystarczyło że włączyłem ZASILANIE i głośnik cofną się do środka,więc dałem odwrotnie i jest ok.Kurcze nie wiedziałem że to takie proste-DZIĘKUJE.

Teraz jeszcze czeka mnie stolarka, bo głośnik mimo tego że ma również 15" nie pasuje do otworów, jest mniejszy i trzeba dorobić przednią płytę )-:

Pozdrawiam

• Spec od akustyki
    Włączasz wzmacniacz i membrana wychodzi do przodu? Teraz to dopiero jest źle, bo masz stale napięcie na wyjściu.
  • Poziom 9  
    No załamka:cry:
    Już wszystko poskręcalem. Dziękuje za wiadomość.