Więc tak auto na pewno wczesnej miało "kręcony" licznik. Gdzie i jak tego nie wiadomo.
Po wymianie oleju, trzeba skasować inspekcje olejowe (to oczywiste) ale przy procedurze kasowania inspekcji olejowej wskazania licznika zmieniły sie z Km na Miles. Podłączam komputer i VAG-COM pokazuje, iż kodowanie programowe licznika jest europejskie świadczy o tym 3 cyferka która jak wiadomo jest cyfra "1" zmieniam ją z "1" na "4" czyli wskazania UK (miles) wchodzę ponownie w kanał i nic się nie zmienia ciągle jest kodowanie programowe europejskie.
Wygląda na to, iż mam komunikacje jednostronną pomiędzy licznikiem, czyli odczyt, kodowanie programowe jest europejskie a zegary wyświetlają w milach.
Ktoś spotkał się z czymś takim?
Po wymianie oleju, trzeba skasować inspekcje olejowe (to oczywiste) ale przy procedurze kasowania inspekcji olejowej wskazania licznika zmieniły sie z Km na Miles. Podłączam komputer i VAG-COM pokazuje, iż kodowanie programowe licznika jest europejskie świadczy o tym 3 cyferka która jak wiadomo jest cyfra "1" zmieniam ją z "1" na "4" czyli wskazania UK (miles) wchodzę ponownie w kanał i nic się nie zmienia ciągle jest kodowanie programowe europejskie.
Wygląda na to, iż mam komunikacje jednostronną pomiędzy licznikiem, czyli odczyt, kodowanie programowe jest europejskie a zegary wyświetlają w milach.
Ktoś spotkał się z czymś takim?