Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Model do badania pamieci EEPROM - praca dyplomowa... help :)

MAggIK 04 Nov 2003 20:53 1715 9
    MAggIK
    Level 2  
    Witam!

Jestem uczniem Technikum Łączności... aktualnie jestem w klasie maturalnej, a co sie z tym wiaze, mam do wykonania prace dyplomowa (temat jak w temacie posta :P ). I tutaj wlasnie chcialbym znalezc kogos, kto moglby mi pomoc w wykonaniu tejze pracy... Nie mowie tutaj o zrobieniu pracy za mnie, gdyz tego jak najbardziej nie chce (wolalbym juz jej nie oddac). Chodzi mi o konsultacje mojego pomyslu na ta prace i wyjasnienie mi paru konkretnych zastosowan praktycznych (np. wysterowanie tranzystora przez pamiec eeprom, ale to tylko taka przykladowa sprawa). Mam juz caly zamysl i w przeciagu paru dni ukoncze rysowanie prawie calego schematu pracy... Jesli ktos bylby zainteresowany pomoca mi w wykonaniu mojej pracy to bardzo prosilbym o kontakt poprzez e-mail maggik01(malpa)wp.pl
    Konkretne informacje wymienialbym juz poprzez e-mail i obiecuje, ze moje pytania beda raczej konkretne (nie jestem tumanem czy cos i teorie czy zasade dzialania wszystkiego co w tej pracy mam znam dosc dobrze, ale niestety wiedza teoretyczna nie zawsze odzwierciedla 100% praktyki... a praktyki w szkole bardzo malo :/ ).

Jeszcze raz szczerze prosze o pomoc - maggik01(malpa)wp.pl

Z gory dziekuje :)
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    delta107
    Level 13  
    kiedyś myślałem aby taki model zrobić dla czystej zabawy.
    jak podasz mi więcej szczegułów to sprubuje ci pomóc ;))
    Tdv
    Level 34  
    Zadawj pytania na forum, zawsze znajdzie się ktoś, kto pomoże - szczególnie jeżeli będą rzeczowe i konkretne.
    MAggIK
    Level 2