Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kierunki w citroenie c2. Błąd po przekręceniu kluczyka.

30 Jul 2007 22:47 1880 11
  • Level 11  
    witam!
    zamontowałem sobie sterownik centralnego zamka do cytryny wszytstko oki ale mam problem z kierunkowskazami. znalazłem na stronie Cobry schemat i tam jest napisane ze klory zielony i biały na czarnym złączu(podobnie jak w c3) oki podłaczylem i okazało sie ze to tylko tylne kierunki to pociagnełem przewody do przednich lamp i podlaczylem odzielajac syganaly diodami 4A. co sie okazalo ze bylo to dobre rozwiazanie do czasu kiedy nie przekrecilem stacyjki i nie wlaczylem kierunkowaskazu otóż jak włącze kierunkowaskaz pika mi ze jest jakby jakis blad czy cos takie pikanie kto ma na to jakas rade? help pomocy
  • Level 10  
    pierwsza podtawowa rzecz jak niewiesz gdzie podłączyć się pod kierunki, to polecam rozwiązanie, podłączenia się pod kierunki ale za pomocą przycisku świateł awaryjnych. Tzn wyjmij przycisk z wiązką i sprawdź na którym pinie jest cały czas plus ( + ) i zapomocą kabelka sprawdzaj który pin jest od kierunków (są 2) jedyne co ci potrzebne to zaopatrz się w kilka bezpieczników. Pozdrawiam
  • User removed account  
  • Level 11  
    sterowanie sekwencyjne jest w c2 z przycisku awaryjnych mozna tam podlaczyc jedynie alarm z can, na pinie 13,14 jest tylko tyl i o to chodzi ze przelecialem juz wszystkie kable i nie mam pojecia o co kaman. dodam ze ja troche sie bawie w alarmy i centralne zamki i co nieco pojecie mam ale w tym przypadku wymiekam.
  • Helpful post
    User removed account  
  • Level 11  
    faktycznie juz podlaczylem . pisalem o tym w 1 poscie tylko po przekreceniu stacyjki dziwne piszczenie (jakby blad jakis) wystepuje gdy wlaczekie ktorykolwiek z kierunkowskazow nawet jak odzielilem diodami
  • Helpful post
    Level 17  
    zastosuj po dwie diody na kierunek i bedzie ok .
  • Level 11  
    jak to 2 na kierunek? jedna za druga ?
  • Helpful post
    Level 32  
    Ło matko! No jedną na przewód z BSM, jedną na przewód z alarmu.
  • Level 11  
    aha w ten sposob myslisz ze pomoze? ide zobacze.

    Dodano po 1 [godziny] 36 [minuty]:

    dzieki koledzy zamykam temat.
    jest oki