Witam ostatnio jeden z forumowiczów przemówił mi do rozumu i zrozumiałem ze pneumatyki nie oszuka mianowicie chodziło o to ze mam za słaby kompresor do klucza wiec poczytałem,popytałem znalazłem odpowiednie części i teraz czas zacząć przygodę z pneumatyką.
Postanowiłem zbudować sobie kompresor do garażu.Może najpierw zademonstruje rysunek z painta
i teraz tak:
po:
1.Ma to pracować i odwalać kawał roboty
2.Musi dobrze wyglądać
3.Musi być troszkę cichsze niż by to było normalnie
Wiec butla bedzię miała 200 lub 180l jeszcze sie zastanawiam którą kupić, zespół sprężający bedzie się znajdował pod butlą czyli bedzie to silnik z fiata 126p + silnik elektryczny 4.5kw, przełożenie tak dobrane zeby na wale wynosiło około 1400-1500obr/min całosc zostanie obudowana i wygłuszona od srodka matą wygłuszająca na jednej ze scian zostanie zamontowany wentylator aby nie zagotowac sprężarki
i teraz pare pytan do was:
1.jaka bedzie wydajność tej sprężarki w praktyce (czy dam rady cos czasami wypiaskowac)?
2.całość wyniesie mnie 1000zł więc czy opłaca się to robić czy szukać cos fabrycznego
Postanowiłem zbudować sobie kompresor do garażu.Może najpierw zademonstruje rysunek z painta


i teraz tak:
po:
1.Ma to pracować i odwalać kawał roboty
2.Musi dobrze wyglądać
3.Musi być troszkę cichsze niż by to było normalnie
Wiec butla bedzię miała 200 lub 180l jeszcze sie zastanawiam którą kupić, zespół sprężający bedzie się znajdował pod butlą czyli bedzie to silnik z fiata 126p + silnik elektryczny 4.5kw, przełożenie tak dobrane zeby na wale wynosiło około 1400-1500obr/min całosc zostanie obudowana i wygłuszona od srodka matą wygłuszająca na jednej ze scian zostanie zamontowany wentylator aby nie zagotowac sprężarki
i teraz pare pytan do was:
1.jaka bedzie wydajność tej sprężarki w praktyce (czy dam rady cos czasami wypiaskowac)?
2.całość wyniesie mnie 1000zł więc czy opłaca się to robić czy szukać cos fabrycznego