Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Multimetr FlukeMultimetr Fluke
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf III 1.9D 93r. 47kw ciśnienie oleju

BodzioM 04 Aug 2007 22:50 2526 5
  • #1
    BodzioM
    Level 10  
    Witam.Mam problem z wyżej opisanym autem.Swieci się ciśnienie oleju.Sprawdziłem ciśnienie przy pomocy miernika-ok,sprawdziłem czujniki,ten w podstwie filtra załącza masę a ten w głowicy masę rozłącza,nie działają one przecież na zasadzie zmiany rezystancji tylko na zasadzie ciśnienie włącza i wyłącza.Wydaje mi się więc że czujniki są sprawne.Pytanie-gdzie biegną przewody od czujników źółty i czarno niebieski.Ten model nie jest wyposażony w ECU więc biegną pewnie do jakichś przekażników i tam najprawdopodobniej tkwi problem,z tym że działam intuicyjnie i mogę się mylić.Proszę o pomoc. P.S.Żarzy się również kontrolka ładowania a słyszałem już opinie jakoby miało to pośredni wpływ na kontrolki ciśnienia oleju.Pozdrawiam.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • #2
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Sprawdź ładowanie i połączenia masowe
  • Multimetr FlukeMultimetr Fluke
  • #3
    figus2
    Level 12  
    Obejrzyj dobrze płytę licznika.
  • #4
    sebol_jazda
    Level 13  
    Kable od czujników idą prosto do licznika. 9pin czujnik w głowicy, a 8pin w podstawie filtra. Sprawdź czy dobrze rozłączają i dołączają mase. Jeśli tak to wina tkwi w liczniku.
  • #5
    aras29
    Level 13  
    Zdecydowanie zacznij od alternatora(diody?).Z altka przy tym silnku jest brany sygnał obrotów niezbędny do prawidłowego działania kontroli ciśnienia oleju .
  • #6
    BodzioM
    Level 10  
    Witam ponownie,usterka usunięta.Zacząłem od regeneracji alternatora,na który kapie ON z nieszczelnej pompy wtryskowej.(Możecie sobie wyobrazić jak altek wyglądał,po rozebraniu oczom moim ukazało się kłębowisko błota z ropą,nic tego wyczyścić nie chciało tylko szczotka śrubokręt i ogień)Generalnie po całkowitej regeneracji ładowanie wróciło a wszystkie usterki zniknęły.Następny krok to uszczelnienie pompy.Dziękuję wszystkim za pomoc.