Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw golf II 89r jak połączyć wężyki podciśnienia ?

05 Sie 2007 21:06 5743 2
  • Poziom 13  
    Witam.
    Kupiłem autko a tam śrubami pozaślepiane co niektóre wejścia i wyjścia.
    Czy ktoś może powiedzieć mi jak i gdzie podłączyć wężyki podciśnienia ?
    Od gaźnika patrząc z przodu po środku są dwa wyjścia na te wężyki.
    ten po prawo ktoś zatkał wkrętem gdzie ma iść czort wie ?
    Po lewej stronie idzie do aparatu zapłonowego czy to dobrze ?
    Patrzyłem w gaźniku z silnikiem 1,6 jest do aparatu z prawej .
    W obudowie filtru powietrza jest jakiś pomarańczowy czujnik i ma też 2 wyjścia na wężyki nigdzie nie jest to podłączone.
    W kolektorze ssącym jest wyjście zaślepione wkrętem.
    Z tyłu zegarów obok szybkościomierza jest kawałek odciętego wężyka-gdzie to ma iść ?

    Tak więc trochę namieszane i pewnie przez to przy zimnym silniku
    ma obroty jałowe a czasem gaśnie .
    Czy ktoś wie jak połączyć te węże ?
  • Poziom 9  
    wyslijcie mi prosze zdjecie silnika golfa IV tdi (I czerwone)
    z 1999r z podpisanymi wezykami podcisnienia
    z gory wielkie dzieki
  • Poziom 16  
    sadam102 napisał:
    Witam.
    Kupiłem autko a tam śrubami pozaślepiane co niektóre wejścia i wyjścia.
    Czy ktoś może powiedzieć mi jak i gdzie podłączyć wężyki podciśnienia ?
    Od gaźnika patrząc z przodu po środku są dwa wyjścia na te wężyki.
    ten po prawo ktoś zatkał wkrętem gdzie ma iść czort wie ?
    Po lewej stronie idzie do aparatu zapłonowego czy to dobrze ?
    Patrzyłem w gaźniku z silnikiem 1,6 jest do aparatu z prawej .
    W obudowie filtru powietrza jest jakiś pomarańczowy czujnik i ma też 2 wyjścia na wężyki nigdzie nie jest to podłączone.
    W kolektorze ssącym jest wyjście zaślepione wkrętem.
    Z tyłu zegarów obok szybkościomierza jest kawałek odciętego wężyka-gdzie to ma iść ?

    Tak więc trochę namieszane i pewnie przez to przy zimnym silniku
    ma obroty jałowe a czasem gaśnie .
    Czy ktoś wie jak połączyć te węże ?
    to z tyłu licznika to MFA, to pomamrańczowe na obudowie filtra to termozawór klapy przy filtra- jeden węzyk idzie do koelktora, drugi do klapy, do aparatu powinien iść z zaworu do serwa, te z przodu gaźnika to jedne to akumulatora waku (tka zielona gruszka) a drugi do obudowy filtra