Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki język programistyczny do takiego programu?magazyn/sklep

05 Sie 2007 23:22 3185 16
  • Warunkowo odblokowany
    Witam.
    Chciałbym napisać program magazynowo - sprzedazowy do firmy

Wiem ze probram musi być oparty na bazie danych - i praktycznie tylko to wiem:/

Chodzi mi o program ktory będzie obsługiwany z róznych miejsc <polski>...z centralizowanym serwerem bazo-danowym.

jaki program język <w miare łatwy do nauczenia > polecilibyście do napisania takiego - przy zalozeniu ze jestem zielony jesli chodzi i pisanie programow.. a jedyny jezyk jaki znam to HTML :P oraz podstawy PHP.

P.S a moze ktoś jest z łodzi lub okoloic i chciałby zarobić na korepetycjach?? :)

z gory dziękuję za odpowiedzi - pozdrwaiam

Moderowany przez jankolo:

Przeniosłem z działu Komputery Software

• Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Witam, myślę że PHP+HTML bardzo dobrze się do tego nadaje, PHP posiada obsługę baz, program może mieć interfejs www. Ewentualnie polecam C++ z Qt, Qt ma również obsługę baz i łatwo tworzy się w nim aplikacje.

Pozdrawiam, Krzysztof.
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Tak jak krzychoocpp, PHP będzie dobry, w połączeniu z MySQL'em.

Tylko przyda Ci się jeszcze znajomość css'a, żeby to jakoś wyglądało ;)
  • Pomocny post
    Admin grupy Projektowanie
  • Warunkowo odblokowany
    And! napisał:
    Pozostaje jeszcze kwestia wykorzystania użytych środowisk w zastosowaniach komercyjnych.

to znaczy ??

Dodano po 5 [minuty]:

mozeci mi polecic jakas stronke z nauką PHP - bo wiem ze est duzo.. tylko nie wkiem ktora jest taka lepsza... a poza tym we wszystkich problem z PHP + mySQL- a jest chyba słabo opisany :/
  • VIP Zasłużony dla elektroda